wtorek, 17 października 2017

Pracownice opieki społecznej działają na szkodę samotnej rolniczki





Pracownica socjalna GOPS Kowale Oleckie

Ewelina Giedrojć - pracownica socjalna GOPS Kowale Oleckie.
To ta, co wysłała 5 donosów do różnych instytucji, by mi zrujnować życie.
Napuściła na mnie weterynarza powiatowego, inspektora budowlanego, policję, psychiatrę i sąd.
Tak wygląda "pomoc społeczna" w Gminie Kowale Oleckie. 😕

Nie udzieliła mi żadnej pomocy finansowej czy materialnej.
Powiedziała, że nie mają funduszu by mi choć złotówkę dać na remont stropu w domu.
Ale kilkaset złotych dla pseudo psychiatry, by wystawił mi szkodliwą opinię - znalazły!

Radiowóz, którym przyjechały pracownice socjalne GOPS.

Uzbrojeni policjanci, którzy stanowili obstawę pracownic GOPSu.
Bardzo nalegali, aby wpuścić ich do domu. Nie wpuściłam intruzów.

Giedrojć zamiast pomocy finansowej lub materialnej,
 potrzebnej do remontu domu, zaproponowała mi miejsce w przytułku,
 jak rozumiałam na okres zimowy. Kazała mi napisać wniosek o przydział miejsca w ośrodku dla bezdomnych.

Potem dowiedziałam się,
że mam zapłacić za pobyt w przytułku 600zł - 1000zł miesięcznie. U siebie nie płacę nic.
 Ponieważ nie mam gotówki, pracownica socjalna zaplanowała za mnie sprzedaż moich koni i gospodarstwa 😟
aby zapłacić za wciśnięty mi przytułek znajdujący się w dużej odległości od mojej farmy.


Pracownice "opieki społecznej", Ewelina Giedrojć i Joanna Kowalewska, działają na szkodę samotnej rolniczki. 

GOPS Kowale Oleckie mimo licznych dawniej, lata temu, wniosków o udzielenie pomocy finansowej lub materialnej, nigdy tej pomocy nie udzielił, ba, nigdy nie działał tak błyskawicznie jak teraz, jak w przypadku sierpniowego, internetowego donosu osobnika o fikcyjnych danych. Zwykle rozpatrzenie mojego wniosku zajmowało GOPSowi tygodnie i tyle samo trwało dotarcie pracownic socjalnych (bez policji) na moje gospodarstwo na oględziny zniszczonych wichurą budynków.

Donosiciel, którym może być policjant lub zupełnie przypadkowy hejter z internetu, został potraktowany przez GOPS Kowale Oleckie priorytetowo. W ciągu paru godzin od wydrukowania donosu nawołującego do pozbawienia mnie wolności poprzez przemocowe umieszczenie mnie w psychiatryku, na Rancho zajechała radiowozem ekipa czworga: patrol policji z Olecka i dwie pracownice GOPS, Ewelina Giedrojć i starsza pani.

W tym samym GOPS pracuje synowa Krystyny Maciejewskiej. Krystyna Maciejewska i patrol policji z Olecka ponad rok temu fałszywie oskarżyli mnie o bezzasadne wezwanie policji. Toczyła się sprawa przeciwko mnie w Sądzie. Żądali surowej kary dla osoby niewinnej.
Sąd mnie uniewinnił tym samym przyznając, że matka policjanta, Krystyna Maciejewska, pracownica wiejskiej świetlicy w Sokółkach, złamała prawo i była konieczna interwencja policji w świetlicy.

Prokuratura nie wszczęła przeciwko Maciejewskiej sprawy o naruszenie prawa, argumentując, że zawiadomienie złożyłam po terminie. Jednak zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Krystynę Maciejewską, złożyłam w terminie, co udowodniłam składając stosowne dowody.

Zawiadomienie o złamaniu prawa przez Krystynę Maciejewską (napaść fizyczna i werbalna, przetrzymywanie mnie w korytarzu i kawiarence wbrew mojej woli, nękanie, szykany i poniżenie) złożyłam 27 marca 2017, a termin upływał 29 marca 2017.

Krystyna Maciejewska powinna stanąć przed Sądem za złamanie prawa w miejscu publicznym jakim jest Wiejska Świetlica w Sokółkach.

Sądzę, że akcja z zamykaniem mnie w psychiatryku ma na celu uniemożliwienie mi składania zeznań w Sądzie w Olecku przeciwko Krystynie Maciejewskiej, tj. teściowej pracownicy GOPS Kowale Oleckie.

Proszę Pana Ministra Zbigniewa Ziobrę o pomoc w tej sprawie.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!