sobota, 2 września 2023

Nowe miejsce

Od wczoraj jestem w Olsztynie na nowej stancji. Pierwsza noc za mną. Jeszcze się tutaj nie umeblowałam i nie rozpakowałam do końca. 

Na stancji mieszka spoko gostek. Jeszcze jedna osoba ma się tutaj wprowadzić. Kuchnia ma większe okno i jest jasna. Są rośliny tzn. już moje tu mieszkają od dwóch tygodni oraz rośnie pięknie dorodny scindapsus właścicieli.

Mieszkanie jest na niskim pierwszym piętrze. Jest dostęp do wózkarni i piwnicy. Stare, PRLowskie budownictwo rodzinne. Na klatce zawsze pięknie pachnie tradycyjnym polskim obiadem. Uwielbiam takie zapachy. W klatce domofon. Zamykana na klucz brama wejściowa. Jest bezpiecznie.

W pokoju moim mam normalnej wielkości okno. Jest jasno. Są parapety na moje rośliny - zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Na poprzedniej parapety zewnętrzne za strome, nie nadające się na trzymanie roślin.

Stancja tańsza o 1000 zł miesięcznie od poprzedniej, co mnie cieszy niepomiernie. 🙂 

Stancja u pseudo "przyjaciół" była kurewsko droga i nieergonomiczna.
Przez pół miesiąca nie mogłam sobie nic ugotować i z musu jadłam na mieście.
Tu na nowym miejscu wreszcie ugotuję sobie smaczny, gorący obiadek. 🙂

Czuję, że tu będzie fajnie. 🙂
Pokój mam ciasny, ale jest tu normalna kuchnia, mała łazienka z wanną i mała toaleta, oraz dosyć długi korytarz z szafami na ciuchy i bambotle oraz rowerownia i piwnica do użytku. Jakoś się tu zmieszczę z moimi rzeczami.

W mieszkaniu jest ciepła woda w kranach i wanna w łazience. W kuchni stół i kuchenka gazowa, duża lodówka, szafki. Podoba mi się tutaj. Jest tak swojsko. 

Niestety jeszcze muszę wrócić na poprzednie miejsce i znieść moje ogrodowe rzeczy i suchary na parter oraz zorganizować sobie transport stołu, krzeseł, łóżka, roślin, doniczek, sucharów i innych rzeczy takich jak szpadel, flaga Polski itp. skarby. 🙂 Wiadomo, że gdy polska, patriotyczna rolniczka podróżuje to koniecznie ze szpadlem i flagą kraju 😀

3 komentarze:

  1. No i super że trafiłaś na tak bardzo fajne miejsce. I ludzie też. Pewnie jesteś bardziej zadowolona niż tam gdzie byłaś wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wprowadzasz czytelników w błąd?..... Zostały mi jeszcze dwa dni na spakowanie i wyprowadzenie się. Mam nadzieję, że do północy 1 września już mnie tu nie będzie. A potem kierunek Czukty. Wreszcie zobaczę moje Rancho 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś w Olsztynie bo boisz się policji u siebie na wsi?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!