czwartek, 28 września 2023

Blog wspiera i dopinguje

Fakt, że notuję na bieżąco jak się czuję i mimo złego samopoczucia walczę o swoje - krzepi.Przeglądając swoje uprzednie posty widzę ciężkie zmagania z chorobą i mimo to nie poddawanie się. Jestem dzielna. Naprawdę dzielna.

Jestem już po śniadaniu. W trakcie zauważyłam ubytek 1/3 keczapu, bo pierwszy raz go wzięłam do użytku, mimo, że leżał w lodówce długo - a on już opróżniony w jednej trzeciej. Jednak ktoś wyżera mi żywność z lodówki cały czas. Jest to zaiste wkurwiające.

Dzisiaj zacznę pracę papierkową punkt o 8.00. Mam zamiar ten dzień w całości poświęcić na pracę papierkową. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!