piątek, 29 września 2023

Dzisiaj znów dziad zaatakował mnie na stancji

Dzisiaj znów dziad zaatakował mnie na stancji. Jestem cała roztrzęsiona. Na jutro zaplanował jakąś grupę ludzi która ma mnie przemocą wyrzucić z mieszkania :(((

Była policja, pouczyła dziadka, że jak tak będzie robił to dostanie zarzuty, ale on zacieszał tylko.

Wcześniej dzisiaj był jakiś facet i umawiał się z dziadkiem, że jutro wparuje z grupą ludzi i wyrzucą mnie i wszystkie moje rzeczy z mieszkania siłą. To są wszystko nielegalne działania, ale ten typ co z dziadkiem rozmawiał powiedział, że on się policji nie boi i wygląda na to, że tutaj faktycznie jutro będzie Sajgon.

15 komentarzy:

  1. Wiem za co płacę. Za najwyższą jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego ktoś komuś miał by płacić? Jaki cel w tym? Dlaczego?

      Usuń
    2. A to z tej zbiórki na eksmitera została jeszcze kasa na torty dla dziadka za dokuczanie mi?

      Usuń
  2. Położyłam się i próbuję uspokoić flaki, bo mnie bolą ze stresu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli cię to miejsce tak stresuję to szukaj nowej stancji. Czy to nie proste?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może trochę poczytaj Rzymu może cię to uspokoi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma mowy o czytaniu Rzymu w tych warunkach zastraszania i terroru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przesadzaj warunki do pisania pism procesowych miałaś doskonałe. Wyszły z tego wspaniałe arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne na co się mogę i muszę zdobyć to na pisma administracyjne. Bolą mnie flaki z powodu tego zaszczuwania mnie na stancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flaki cię bolą, bo żresz słodko, tłusto i ciężkostrawnie, cała tajemnica. Dna moczanowa też nie bierze się znikąd.

      Usuń
    2. Kto pytał? Ja znam lepiej mój organizm, niż jakiś zapyziały hejter z drugiego końca kraju. Moja sprawa, jak się odżywiam. Nie twoja. Jem to co chcę.

      A czuję realnie na bieżąco, że podczas scysji z dziadkiem ciśnienie mi rośnie i flaki zaczynają się przewracać i boleć, więc mi tutaj ciemnoty nie wciskaj.

      Dna moczanowa to choroba o podłożu stresującym, bierze się z długotrwałego, silnego stresu.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!