sobota, 23 września 2023

Piękne pismo

Napisałam piękne, rzetelne pismo.
Zupełnie inaczej się pisze, gdy człowiek pisze na spokojnie, bez pośpiechu, nie w stresie i nerwach, że termin na odwołanie mija.
 
Jestem artystką słowa, bo potrafię bardzo precyzyjnie ubierać w słowa moje myśli. :)
Stwierdzam tylko fakt, jakby komuś wątroba gniła, że się przechwalam. Nie przechwalam.
Jakbym się chciała przechwalać, to mam prawo do tego, bo mam czym się chwalić. :)
Także nie życzę sobie tutaj pod tym postem wysypu zawistnych komentarzy. Zrozumiano?
 
 

3 komentarze:

  1. Choć nie widzę tego pisma ale po tym co piszesz to potwierdzam bardzo piękne pismo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zastrzeżenia do barw twojego nowego loga. Jak nie zmienisz tych prowokacyjnych, pedalskich barw, to nie będę puszczać twoich komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!