czwartek, 28 września 2023

Gdzie jest koń Somer, Elka Kozłowska?

 "Kochani bardzo proszę o udostępnienie tego postu!

Poszukuję od miesięcy zaginionego konia SOMER ur 5.03.2016, wałach maści kasztano-tarantowatej, typ mały.
 
(Jako źrebak przeszedł kulawke, koń może mieć problem z zadaniami nogami)
Wykupiłam go z pomocą dobrych ludzi od chłopa w woj. łódzkim w 2017r. i przekazałam pod opiekę fundacji ZNJRz. Nie będę się rozpisywać, ale ostatecznie koń trafił pod "opiekę" p. Elżbiety Kozłowskiej z fundacji Molosy Adopcje.
 
Ostatnie informacje o koniu mam od niej z ok. 2020 r.
Na obecną chwilę Pani Elżbieta Kozłowska (Ela Magda Wiedźma Neumayer fb) twierdzi że jest po chorobie, straciła pamięć i nie wie co stało się z końmi (mam z tego skriny i nagrania) - oceńcie sami tą sciemę! Pani nie chce udzielić żadnych informacji, jest niegrzeczna...
Zaznaczę, że Somer był dowodem w sprawie, dlatego odmówiono mi zwrotu tego konia na pewnym etapie.
 
Sprawdzałam, zgodnie z danymi w bazie koń żyje.
Proszę, jeśli macie wiedzę gdzie przewieziono konie od Elki lub gdzie je sprzedała, gdzie może przebywać Somer dajcie info na priv Jo Lark
 
Zaznaczę, że jeśli koń jest szczęśliwy to nie zamierzam podejmować żadnych działań. Chcę jedynie wiedzieć gdzie przebywa i w jakim jest stanie.
Koń jest specyficzny, może ktoś z Was go skojarzy....
 
GDZIE JEST SOMER?!
Nie odpuszczę!
Osoby poszkodowane proszę o info na priv.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!