czwartek, 28 września 2023

Przegapione cenne pismo kryminalne

 Jak mogłam przegapić takie drogocenne pismo karne które napisałam parę dni temu?

Tyle się napracowałam i zapomniałam o nim. Takie cudne, wypasione paragrafy w nim zawarłam.

 Ale czułam, że mi czegoś brak i wyczułam to pisemko. Znalazłam! Ukryło się w gąszczu komputera.

Wraca ono do łask bycia opracowywanym przeze mnie :)

Już dzisiaj jedno nowe pismo karne na 6 stron poszło. Niech codziennie idzie jedno to się wyrobię z tymi sprawami.

2 komentarze:

  1. To aż tak drogocenne i drogie te pismo jest? Dobrze ze taki skarb znalazłaś w tym komputerze. Taki skarb mieć to nieoceniona rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarb tym cenniejszy będzie, gdy uda się za jego pomocą dowalić dziadowi za prześladowanie mnie na stancji.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!