sobota, 30 września 2023

Zamknięta przez dziadka

Wczoraj dziadek pozwolił sobie mnie zamknąć w moim pokoju na zasuwę. 😥
A wcześniej szarpał moją walizę w pokoju chcąc ją wyrzucić na klatkę. 😒

Wezwałam pomoc czyli patrol policji.
Czwarty w ciągu miesiąca. Mogliby dziadka zawinąć na dołek by ochłonął w swoich zapędach. Wczoraj mi groził wyniesieniem przez grupę eksmisyjną. 😓 Także groził w obecności policji. Zbyt pobłażliwie go potraktowali policjanci. Groźby karalne to przestępstwo kryminalne. Mogli go zawinąć chociaż na dobę...

2 komentarze:

  1. A jak negocjacje dzisiaj? Co się udało wynegocjować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam opłacony pokój do pierwszego listopada 2023 i normalnie dalej tu mieszkam. Właściciel nie ma prawa mnie stąd wyrzucić. Jego obowiązkiem jest wydać mi klucz do mieszkania, którego mi nie daje. Wczoraj znowu zmienił zamek do drzwi wejściowych do mieszkania i znowu mi klucza mi nie dał. Utrudnia mi korzystanie z tej stancji.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!