niedziela, 17 wrze艣nia 2023

Kontrolowanie torby 馃槼


Wieczorem 17 wrze艣nia 2023 roku wr贸ci艂am o godzinie 20.30 z wycieczki nad jezioro. Zadzwoni艂am do drzwi, bo w艂a艣ciciel 11 wrze艣nia 2023 zmieni艂 zamek do mieszkania i nie da艂 mi klucza i samodzielnie nie mog臋 sobie otworzy膰 drzwi. Pozosta艂ym dw贸m najemcom da艂 nowe klucze.

Po pewnym czasie w艂a艣ciciel mieszkania, J.P otworzy艂 drzwi. Wesz艂am, a on wyrwa艂 mi torb臋, otworzy艂 j膮 i zacz膮艂 w niej grzeba膰. W torbie by艂 m贸j portfel i osobiste dokumenty oraz drobiazgi.  M贸wi艂am mu, aby przesta艂, a on zamachn膮艂 si臋 na mnie jakby chcia艂 mnie uderzy膰, ale powiedzia艂am, 偶e wzywam policj臋 i powstrzyma艂 si臋. 

Powiedzia艂am mu, 偶e on nie ma prawa grzeba膰 w moich torbach, w moich rzeczach. Na to on, 偶e jest w艂a艣cicielem mieszkania i b臋dzie robi艂 co mu si臋 podoba. Podczas szarpaniny o torb臋, staruch skaleczy艂 mi palec. Owin臋艂am sobie go papierem toaletowym, bo nie mam banda偶a. Krew dosy膰 mocno ciurka艂a, ale szczelnie zawin臋艂am palec i zablokowa艂am krwotok. Chyba mam s艂ab膮 krzepliwo艣膰 krwi.

Bezczelny dziad zacz膮艂 te偶 do mnie zwraca膰 si臋 per "ty" i mnie "tyka膰" raz po raz. Zwr贸ci艂am mu uwag臋, 偶e nie 偶ycz臋 sobie, by mnie "tyka艂". Powiedzia艂am temu panu, 偶eby zwraca艂 si臋 do mnie per "pani" bo nie jeste艣my "na ty" i na pewno nie b臋dziemy. Powiedzia艂 z pogard膮, 偶e ja jestem "lokatorem", a nie 偶adn膮 "pani膮" i on b臋dzie do mnie zwraca艂 si臋 per "ty".

W pokoju zauwa偶y艂am, 偶e rzeczy moje na biurku inaczej le偶膮 ni偶 je zostawi艂am.

Rano wsp贸艂w艂a艣cicielka mieszkania, I.P. czepia艂a si臋 do mnie w kuchni, gdy robi艂am sobie 艣niadanie, gdy je jad艂am i gdy zmywa艂am naczynia po 艣niadaniu. Ca艂膮 godzin臋 trajkota艂a. Jadaczka jej si臋 nie zamyka艂a. Nie da艂a mi spokojnie zje艣膰. Mi臋dzy innymi czepia艂a si臋 do moich ro艣lin na parapecie kuchennym. Postawi艂am je tam ku ozdobie i dla tlenu i ona si臋 na to zgodzi艂a w sierpniu, gdy j膮 o to pyta艂am. Teraz za艣 robi absurdalne sceny.

Specjalnie wesz艂a za mn膮 do kuchni, by mi dokucza膰 podczas 艣niadania. Wygada艂a si臋 te偶, 偶e by艂a w moim pokoju podczas mojej nieobecno艣ci i grzeba艂a w moich rzeczach.  

Ja po po艂udniu pojecha艂am nad jezioro.
Gdy wr贸ci艂am, wszystkie moje kwiaty by艂y usuni臋te z parapetu w kuchni. Postawili je na pod艂odze za sto艂em, w absolutnym cieniu. Tam nie mog膮 zosta膰 bo zmarniej膮.馃ゴ

Gdy w艂a艣ciciel zaatakowa艂 mnie w korytarzu, wezwa艂am policj臋. Przyjecha艂 patrol. Sprawdzi艂 nasze dokumenty, tj. moje i w艂a艣ciciela mieszkania. 

W艂a艣ciciel powiedzia艂 policji, 偶e chcia艂 skontrolowa膰 co ja mam w torbie. 馃槼

Policjant z patrolu pouczy艂 mnie o przys艂uguj膮cych mi prawach, 偶e mog臋 w艂a艣cicielowi za艂o偶y膰 spraw臋 o naruszenie nietykalno艣ci osobistej.

W艂a艣ciciela mieszkania za艣 pouczy艂, 偶e je艣li chce mnie usun膮膰 z mieszkania, musi wpierw uzyska膰 nakaz s膮dowy. Zatem mog臋 w tym mieszkaniu pomieszka膰 jeszcze kilka miesi臋cy lub lat. 馃檪

Niespecjalnie mi si臋 chce mieszka膰 pod jednym dachem z takim typem i jego upierdliw膮 偶on膮, ale kamienicznica z syfiarzami obdzwonili wszystkich w艂a艣cicieli pokoi na wynajem w Olsztynie i nastawili ich by mi nie wynajmowali pokoju, zatem nie mam wyj艣cia i musz臋 tu zosta膰.

Podczas zaj艣cia z wyrywaniem torby oraz podczas interwencji w mieszkaniu byli obecni tak偶e najemcy. Najemcy siedzieli w swoich pokojach. Babki tym razem nie by艂o. Gdy policja pojawi艂a si臋, ze swojego pokoju wyszed艂 Micha艂. Sta艂 na korytarzu. 

Po wyj艣ciu policji, w mieszkaniu zapanowa艂 spok贸j.



 

8 komentarzy:

  1. A nie mo偶esz nagrywa膰 tego na przyk艂ad telefonem.? Mia艂aby艣 niezbity dow贸d. Jako wybitnie rasowy prawnik powinna艣 mie膰 prawnicze rasowe dowody. Powinna艣 opublikowas na you tube lub robi膰 transmisj臋 live na przyk艂ad na Facebooku.

    OdpowiedzUsu艅
  2. W艂a艣ciciel powiedzia艂 dla policji 偶e chcia艂 skontrolowa膰 ci torby? To tak jakby cz艂owiek maj膮cy narkotyki powiedzia艂by dla policji - czy mo偶ecie sprawdzi膰 czy mam narkotyki? To brzmi sensacyjnie w jakim kr臋gu si臋 obracasz.

    OdpowiedzUsu艅
  3. No w艂a艣nie wida膰, 偶e w艂a艣ciciel dosta艂 absolutnego pierdolca, bo wczuwa si臋 w rol臋 policji. Martwi mnie jego 艂eb. Najwyra藕niej co艣 z nim jest nie tak. Zaczynam si臋 go ba膰.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mnie te偶 martwi. M贸wi si臋 偶e elektryka pr膮d nie tyka.. Nie studiujesz elektryki mo偶e dlatego tak tyka艂? Co za ludzie :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. To jest straszne w艂a艣ciciel udaje policjanta? I zaczynasz si臋 go ba膰 nawet! - ty naprawd臋 chcesz w takim miejscu rok mieszka膰? Pisz koniecznie o dalszym rozwoju sytuacji.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie chc臋, ale musz臋. Gdzie艣 musz臋 mieszka膰 podczas studi贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Chocia偶 skoro czynsze za stancje przekraczaj膮 ju偶 600 z艂otych to warto pomy艣le膰 o studiach online i siedzie膰 w domu. Tyle, 偶e ja nie mam zim膮 w moim domu dostatecznie du偶o pr膮du by bra膰 udzia艂 w transmisjach.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ale偶 Indianko zawsze jest jakie艣 rozwi膮zanie. Mo偶esz kupi膰 20 powerbank贸w i studiujesz w swoim domu. Masz przez telefon po艂膮czenie z internetem i jaki problem?

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!