czwartek, 7 wrze艣nia 2023

Kamienicznica wywioz艂a moje rzeczy na wysypisko 馃槨

Dzisiaj rano zajecha艂am po reszt臋 moich rzeczy, kt贸rych nie zabra艂a taks贸wka. Wczoraj te偶 by艂am co艣 zabra膰. Zabra艂am w贸zek na zakupy i torb臋.

Dzi艣 okaza艂o si臋, 偶e na parterze sta艂 tylko m贸j grill. Reszta rzeczy znik艂a. Przy wej艣ciu na klatk臋 zasta艂am kamienicznika. Struga艂 durnia, 偶e nie wie gdzie s膮 moje rzeczy. Zapewne sam je wywi贸z艂 na wysypisko na polecenie kamienicznicy. 
Zabra艂am grilla i poci膮gn臋艂am go do domu (ma k贸艂ka).

Na parkingu zosta艂y jeszcze moje kwiaty.
Powiedzia艂am kamienicznikowi, 偶e je zabior臋 jutro, by ich nie wywozi艂 nigdzie. 
Na to on burcza艂, 偶e mam je dzi艣 zabra膰.
Pewnie szykuje si臋, by te偶 je z艂o艣liwie wywie藕膰.馃槨




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!