niedziela, 10 września 2023

Dziadki wprowadziły się do mieszkania

Dziadki wczoraj złośliwie wprowadziły się do wynajmowanego mieszkania.
Widać szukają zwady i okazji do wszczynania awantur.

Od lat mieszkają na wsi pod Olsztynem w domu ze swoją córką i jej dziećmi.

Przez ostatnie co najmniej pół roku mieszkanie stało puste. Mieszkała w nim tylko pani Dorota - ładna, młoda blondynka. Zajmowała obecny mój pokój.

Według jej relacji, dziadkowie nie zaglądali do mieszkania. Przez ten cały czas była sama. 

Ja trafiłam tu 19 sierpnia 2023 roku. Uzgodniliśmy warunki umowy. Pokój wynajęłam na rok czasu. Zapłaciłam czynsz za dwa miesiące z góry. Uzyskałam zgodę na wcześniejsze przywiezienie moich rzeczy. Zwoziłam je stopniowo autobusem przez ostatnie dni sierpnia.

Pokój opłaciłam za okres od 1 września do 1 listopada 2023 w kwocie 1000 złotych. Po 500 złotych miesięcznie. 
1 września wprowadziłam się. 
Także 1 września wprowadził się drugi lokator, Michał.
5 września wprowadził się trzeci lokator, Darek. Na stancji panował spokój i wszystko było w porządku. 

Właściciele nie mieszkali tu, tylko na wsi. Po tym, gdy wprowadził się trzeci lokator zaczęli tutaj przyjeżdżać i nagle ni z gruszki ni z pietruszki babka wypaliła, że mam się wyprowadzić. 🥴

Wczoraj podczas interwencji policji, dziadki i ich córka wygadali się, że zostali nastawieni przeciwko mnie przez kamienicznicę i syfiarzy z hejterskiego profilu na Facebooku. Stąd ich agresja w stosunku do mnie i te karczemne, żenujące awantury. 

W sierpniu było ustalone, że właściciele udostępnią mi miejsce na moje rzeczy w pawlaczach w korytarzu, w piwnicy i wózkowni. Była też mowa o tym, że część rzeczy wywieziemy na wieś, w tym łóżko rehabilitacyjne, stół, krzesła, grill, donice, walizę z książkami.

Wczoraj zaś złośliwie wepchnęli mi do tego ciasnego pokoika wszystkie walizki i wózki zakupowe, tak, że wejście zablokowane i nie ma jak się ruszyć w tym pokoiku. 😡 Nawet mi klapki wrzucili do pokoju 🤨

Ja z takimi chamami i krętaczami nie mam zamiaru mieszkać. 
Domieszkam do tego 1 listopada i się wyprowadzę. 😐

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!