niedziela, 3 września 2023

1 września 2023 zwolniłam stancję

1 września 2023 całkowicie opróżniłam stancję w kamienicy i wysprzątałam ją oraz zwróciłam klucze właścicielowi kamienicy. Rzeczy z opróżnionej stancji wyniosłam na klatkę do późniejszego zniesienia ich i wywiezienia. Część rzeczy od razu wywiozłam.

2 września 2023 przyjechałam i zniosłam wszystkie pozostałe rzeczy z czwartego piętra na parter. Część rzeczy od razu wywiozłam. Na czwartym piętrze już nie ma nic z moich rzeczy.

3 września 2023 wybieram się na kamienicę by zabrać kolejne moje rzeczy z parteru.

Kamienicznica złośliwie wygraża, że nie poczeka, aż sama wywiozę swoje rzeczy, tylko wezwie śmieciarzy by zabrali mój majątek na wysypisko, a mi wystawi rachunek za wywóz rzeczy na wysypisko. 😡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!