poniedzia艂ek, 1 sierpnia 2022

Sadz臋 ostatnie dynie 馃槉

Wolno mi to idzie, daleko mi do chi艅skiej wydajno艣ci, ale przez godzin臋 posadzi艂am kilka sadzonek i zrobi艂am to bardzo starannie i pieczo艂owicie. Korzystam ze S艂o艅ca, kt贸re si臋 pojawi艂o.

Sadzonki maj膮 ju偶 p膮ki kwiatowe, a niekt贸re dynie posadzone par臋 tygodni temu ju偶 kwitn膮 i szybko rosn膮.

W tym roku nie zbior臋 tony warzyw, ale kilka dy艅 mnie ucieszy. Zrobi臋 z nich leczo i gulasz 馃槉

Dynie maj膮 oko艂o 3 miesi臋cy by zaowocowa膰.
Pomidory, og贸rki, papryki i cukinie te偶.

Drzewo brzoskwiniowe podkarmia mnie brzoskwiniami co jaki艣 czas rzucaj膮c mi je pod nogi 馃槉

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Indianko buraki teraz chcesz sadzi膰 ? Czy to nie za wcze艣nie ?

      Usu艅
  2. Mam sadzonki do przesadzenia i nasiona do posiania.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Raczej p贸藕nawo, ale nie za p贸藕no. Jeszcze urosn膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Buraki 膰wik艂owe uprawia si臋 z siewu do gruntu w miejsce sta艂e. Nasiona wysiewa si臋 od pocz膮tku kwietnia do po艂owy czerwca (nasiona kie艂kuj膮 w temperaturze 8 st. C). Je艣li wysiane zosta艂y za g臋sto, to nale偶y po wzej艣ciu przerzedzi膰 je.

      Usu艅
  4. Warzywa mo偶na zasia膰 w paletach i potem przesadza膰 na miejsce sta艂e.

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!