sobota, 20 sierpnia 2022

Nie czytać artykułów?

Lubię sobie dla relaksu i zaspokojenia ciekawości, a także by być na bieżąco z tym co się dzieje w kraju i na świecie, przeczytać dziennie kilka artykułów z prasy internetowej.
Jest mi potrzebna taka odskocznia.

Jednak zauważyłam, że brakuje mi czasu w ciągu dnia na realizację planu codziennego czytania podręcznika do historii. Poza tym artykuły współczesne wzbudzają we mnie stres, a zwłaszcza kretyńskie komentarze półgłówków pod nimi, zaś czytanie dziejów starożytnej Grecji uspokaja mnie i relaksuje.
Chyba trzeba będzie odzwyczaić się od czytania tych artykułów. I tak nie mam wpływu na to co się dzieje w kraju. Po co się stresować? Naród truty, kraj zadłużony i niebawem w ruinie i obcych rękach...

Nie powstrzymam tego. Musi dojść do klęski.
Polska przestanie istnieć. Naród dopiero wtedy poczuje co to jest brak wolności i autonomii kraju, gdy obcy będą na niego nakładać podatki by wydusić jak cytrynę.
Może wtedy sobie przypomni co to jest patriotyzm i przestanie głosować na partie obłudnych socjalistów. Tylko, że będzie za późno. Polska już jest prowincją Eurokołchozu a Polacy służą do utrzymywania bogatych krajów Europy. Eksploatacja Polaków dopiero się rozkręca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!