poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Zaległości przez śpiączkę

Mam zaległości przez dzisiejszą śpiączkę - nie tylko w czytaniu. Dotarłam do 212 strony historii starożytnej. Już ciemno i nie da się czytać. Dzisiaj jest 22 dzień czytania, więc powinnam być na 220 stronie. Także jutro powinnam przeczytać 18 stron, by wyrobić normę. Do końca miesiąca powinnam przeczytać łącznie 300 stron. Trochę za wolno mi idzie to czytanie, ale mam też inne zajęcia oraz czasem większe osłabienie organizmu.

Czytam dzieje Grecji. Są bardzo ciekawe i pouczające. Dają do myślenia oraz porównań z dzisiejszą polityką europejską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!