sobota, 20 sierpnia 2022

Ogród po wczasach - 10 dni bez opieki - Ogrodowe pierdamony 172

9 komentarzy:

  1. Dziękuję, ale ten tutaj na tym wideo to nie jest mój ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem święcie przekonany, że to Twój przydomowy Eden. Po przeczytaniu Twoich wpisów właśnie tak go sobie wyobrażałem. Niestety się pomyliłem, a że głos nagrywającego jest łudząco podobny do Twojego, o taką pomyłkę było niesłychanie łatwo

      Usuń
  2. Co za bzdury! Ja mam damski głos a nie męski.
    Mój przydomowy Eden też jest piękny i naturalny. Pomidorów i papryki ani cukinii czy ogórków jeszcze nie mam owocujących. Dopiero kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza kiedy zrobisz podobny filmik? Fani kreatywnej romantyczki chętnie zobaczą efekty twojej ciężkiej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale na zdjęciach masz wąsy pod nosem i pewnie część osób myśli że jest facetem. To jest zupełnie mieć cechy męskie typu wąsy. Endokrynolog może ci to samo powiedzieć.-sporo kobiet ma z tym problemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych wąsów i nie jestem facetem

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!