poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Brzoskwinie na śniadanie

Na początek dnia, na śniadanie - drzewo brzoskwiniowe obdarowało mnie pięcioma brzoskwiniami. Brzoskwinie są małe, ale bardzo słodkie i smaczne. Co najważniejsze absolutnie wolne od chemii. 😊

To są pierwsze owoce z pięcioletniego drzewa. W poprzednich latach na wiosnę kwitło, ale mróz mroził kwiaty i nie było owoców. W tym roku doczekałam się brzoskwiń po raz pierwszy. 😊

Jest ich niewiele, bo większość kwiatów ściął mróz. Fajnie, że są 😊

14 komentarzy:

  1. A Pokaż te drzewo owocowe bo niektórzy piszą że te brzoskwinie znalazłaś pod sklepem z darami spod Biedronki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytaj tych co piszą o mnie jakby mnie widzieli na żywo, gdzie mieszkają, w jakim mieście lub województwie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż mi wpis o znalezieniu brzoskwiń pod Biedronką. Która idiotka to napisała? Od miesięcy się nigdzie nie ruszam i jem tylko to co u mnie rośnie plus jaja od moich kur.

    OdpowiedzUsuń
  4. W lipcu było foto. Nie odrobiłeś lekcji, bubek!

    OdpowiedzUsuń
  5. To pewnie o to chodzi bo sama kiedyś pisałaś że przywoziłaś sporo jedzenia spod Biedronki z Olecka bodajże. Więc jak umieszczasz foty owoców to pewnie każdy myśli że to są rzeczy z Biedronki . Wydaje mi się że to o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie chodzi o to. Chodzi o celowe kreowanie mnie jako rzekomego nieudacznika, który nie potrafi nic wyhodować.
      To piszą zakompleksione lesby leworęczne, które nie potrafią pracować na gospodarstwie. Chcą sobie poprawić samopoczucie urągajac mi.

      Usuń
  6. Akurat nigdy nie pisałam skąd przywoziłam. Nie było to Olecko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz tyle czasu z tymi łajdaczkami na Facebooku które robią krecią robotę złośliwie mnie szykanując i przekręcając moje słowa i jeszcze się nie zdążyłeś zorientować że one to robią celowo żeby mi zaszkodzić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu miałam dużo kur i bardzo dużo jaj i dałam ogłoszenie że chcę sprzedać jaja to szkalowały mnie w ten sposób, że pisały że jajka w Biedronce kupuję I zmywam pieczątki i sprzedaję jako wiejskie jaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś dużo koni kóz krów indyków gęsi - i gdzie to jest teraz ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!