czwartek, 18 sierpnia 2022

Bez czytania historii dziś

Dzisiaj czytania historii nie było, gdyż odebrałam pismo do którego trzeba się ustosunkować. Zatem ustosunkowuję się od kilku godzin. Owocem jest duży tekst jeszcze wymagający dopracowania. Pewnie jutro go dopiero skończę.

Zrobiłam surówkę z podagrycznika, mniszka, selera i buraka liściowego. Zjadłam to to zielsko i teraz dumam nad czymś bardziej pożywnym.

W ogrodzie kwitną pomidory, papryki, dynie, ogórki i cukinie. Za kilka tygodni będzie coś do jedzenia.

5 komentarzy:

  1. To do ustosunkowania się do tego pisma potrzebujesz aż 2 dni? Chociaż wiadomo stosunki to też ważna sprawa. Chyba cię te pismo co dostałaś wgięło w fotel. Niedawno chyba z 2 tygodnie temu sadziłaś papryki i inne warzywa i już kwitną? Jakim cudem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Udowadniam moje racje obszernie wyjaśniając sprawę. Jestem perfekcjonistką i dbam by nic co istotne nie zostało pominięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niestety jesteś słabą perfekcjonistką jeśli pisałaś w zimę że już w wiosnę wrócą twoje konie i inne zwierzęta i będą się paść na zielonej trawce i do tej pory nie wróciły to rzeczywiście odnosisz perfekcyjne sukcesy. Tylko pozazdrościć.

      Usuń
    2. Ja zrobiłam co trzeba, by zwierzęta wróciły na farmę, ale mam do czynienia z mafią, która ma w dupie prawo i wyroki i robi co chce.

      Usuń
  3. Co do kwitnienia moich warzyw są zadowolone z moich zabiegów pielęgnacyjnych, dlatego kwitną pięknie i masowo. 🙌

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!