środa, 15 grudnia 2021

Terminarz potrzebny na cito!

 
Znów przegapiłam wykłady online. :(
Jakżesz to irytujące!
Potrzebny mi pojemny terminarz, najlepiej taki elektroniczny, który będzie mnie przywoływał do wykładów. 
 
Od kilku dni oglądam terminarz papierowy - taki czarny, brzydki, paskudny, ale tani i ma w sobie to co trzeba.
Co prawda obejmuje dopiero 2022 rok,  ale ten nowy rok jest już za dwa tygodnie. 
 
Chciałam kupić taki ładny, kolorowy, radosny - aby chciało mi się go brać w rękę i wpisywać w nim lekcje i pilne terminy, ale niestety - nie ma takich teraz.
 
Zazwyczaj o tej porze roku były śliczne terminarze w Biedronce, niedrogie. Teraz nie widać. 
 
W księgarni zaś te ładniejsze i fajniejsze terminarze osiągają zawrotne ceny po 45zł i 65 zł. Toż to idiotyzm, aby terminarz tylko kosztował!
 
A może kupię sobie barwny, ładny zeszyt i go zamienię w terminarz?
 
Zaiste, wkurzają mnie te ceny terminarzy i ich brzydota. A taniej nie będzie!
 
Indianka próbująca się lepiej zorganizować 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Izabela tylko nie zapomnij o 17 grudnia bo znowu zapomnisz . W końcu odniesiesz swoje zwycięstwo . Napisz jak będziesz świętować ten sukces .Masz już jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z jakiego powodu stres - wygraną jak piszesz masz w kieszeni to skąd ten stres? A jeśli już go masz to polecam tabliczkę czekolady lub chwilę drobnej przyjemnosci by zapomnieć o tym stresie. Co cię odpręża i relaksuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie napisałam, że mam w kieszeni wygraną, tylko że racja i argumenty są po mojej stronie. Powinnam wygrać, a jakie będą wyroki to się okaże. To sędzia podejmuje decyzję. Być może będę musiała jeszcze walczyć jeśli wyroki nie będą dla mnie korzystne lub w pełni korzystne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej pójdź na lody . Zrobisz tym wiele przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpisz w wygraną ? Jeśli nie masz wygranej w kieszeni to znaczy że może być różnie. Może być tak że nie wygrasz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Indi, kiedyś pisałaś dużo o tym co robisz na gospodarce. Nie rzeczy prywatne, które ktoś by mógł wykorzystać. Tylko takie codzienne czynnosci jak sadzenie drzewek, robienie serków. Dlaczego teraz już nie piszesz tak? Jest ten prywatny płatny blog aktywny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystarczy kupić brulion, który z powodzeniem można podzielić na miesiące, tygodnie, etc. Masz jakieś pańskie zadęcia na elektronikę. Malujesz, masz farby i pojęcie jak ich użyć, zrób ilustracje do każdego miesiąca. Okaże się, że masz najpiękniejszy terminarz, jakiego nigdzie za żadne pieniądze nie kupisz. Odstresujesz się, zresetujesz. Zawsze twórcza praca pomaga duszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lepszy pomysł. Kupiłam ryzę papieru i na kartkach wpiszę terminy do pamiętania i zepnę je w zeszyt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza A czemu kupiłaś rulon ? Nie prościej było kupić od razu zeszyt?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie napisałam, że kupiłam "rulon"? Może jeszcze napiszesz, że papirus kupiłam? :D
    Kupiłam ryzę papieru do drukarki po 17 zł za 500 kartek i będę się tym rządzić po swojemu. Będzie kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!