czwartek, 23 grudnia 2021

INDIANKA WYGRAŁA SPRAWĘ Z WÓJTEM

INDIANKA WYGRAŁA SPRAWĘ ADMINISTRACYJNĄ Z WÓJTEM O KONIE I PSA 😁😁😁👍

Wygrałam sprawę administracyjną z wójtem Gminy Kowale Oleckie Krzysztofem Locmanem i fundacją ekoterrorystyczną Molosy Adopcje prowadzoną przez oszustkę i manipulantkę Elżbietę Kozłowską 😁👍

Swoje nieocenione zasługi w temacie analizy prawnej akt pod kątem prawa administracyjnego i pisania adekwatnych pism procesowych  wniosła Szanowna Pani Mecenas Anna Modzelewska.

Sędzia WSA w Olsztynie, Czcigodna Pani Gajda okazała się sędzią uczciwą, sprawiedliwą i ludzką co przywraca mi wiarę w to, że w polskim systemie sprawiedliwości pracują jednostki godne stanowiska sędziego.

Obu Paniom życzę zdrowia i cudownych Świąt Bożego Narodzenia. ❤️❤️❤️

Izabella INDIANKA Redlarska
Hodowca Niezłomny 😎👍
Bogowie Annunaki czuwają nade mną 🙏🙏🙏👽👽👽


8 komentarzy:

  1. To karną czy administracyjną? Co to znaczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sprawy wygrałam 😎😎😎👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jakie to ma konsekwencje dla ciebie- co dają dla ciebie te wyroki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyszczenie mojego dobrego imienia i zwrot zwierząt na farmę,

      Usuń
  4. Sama wygrałaś te sprawy czy z czyjąś pomocą ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to ja napisałam setki pism, tysiące stron. Akta zawierają głównie moje pisma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!. Przyznam się, że ja nie wierzyłam w takie rozwiązanie. Tyle lat walki. Tyle upokorzeń. Wygląda na to, że Indianka przejdzie do historii, jako hodowca niezłomny. W końcu nick do czegoś zobowiązuje :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!