piątek, 24 grudnia 2021

Hodowca Niezłomny znokautował ekoterrorystów

 
Szanowni czytelnicy bloga Rancho na Mazurach Garbatych - kreatywnaromantyczka blogspot.com,
W związku z tym, że wczoraj weszło na mojego bloga 14 260 osób by dowiedzieć się o finale walki z ekoterrorystami, którzy splądrowali moje Rancho, uroczyście komunikuję Państwu, którzy z zainteresowaniem i wielkimi emocjami śledzą mojego bloga oraz moją walkę z patologiczną fundacją pseudo prozwierzęcą, że jest nareszcie po kilku latach ciężkich bojów sądowych wielkie zwycięstwo dobra nad złem dzięki czemu sprawiedliwości stało się zadość w wyniku czego wygrałam dwie sprawy sądowe z ekoterrorystami, którzy napadli na moje gospodarstwo w roku 2018 i 2019 by ukraść moje ukochane zwierzęta. 
 
W dniu 22 grudnia 2021 wygrałam sprawę karną o konie, a w dniu 23 grudnia 2021 wygrałam sprawę administracyjną o konie. Jest to zaiste absolutny nokaut fundacji Molosy Adopcje. Dwie wygrane sprawy niepozornej hodowczyni w jednym tygodniu :)
 
Teraz czekam na zwrot na moje Rancho moich ukochanych koni i psa oraz owiec i kóz.
 
Izabella INDIANKA Redlarska
Hodowca Niezłomny
Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48506200135
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/user/IndiankaCreative/videos?view=0&sort=da&flow=grid
Adres do korespondencji wyłącznie ePUAP 
 

31 komentarzy:

  1. Nareszcie, Wesołych świąt kochana, coś czuję że następny rok przyniesie Ci wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana teraz jeszcze powinnaś wygrać kozy i owce i wszystkie zwierzęta wróciły by do ciebie- czy te sprawy o kozy i owce są już przez ciebie wygrane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa o owce i kozy zrabowane w roku 2018 jest w kasacji w Warszawie, albowiem sędzia Magdalena Prawda-Janeczek nieuczciwie tę sprawę procedowała i wydała wadliwy wyrok, a sędzia-kolega z Suwałk w ciemno przyklepał nie czytając akt.

      Sprawa tutaj napotkała na większy opór, albowiem beneficjentem kradzieży stada 50 owiec i kóz jest wójt Gminy Kowale Oleckie, czyli dobry znajomy sędziów oleckich i suwalskich. Wiadomo, że w takiej sytuacji sędziowie stają po stronie lokalnych szyszek znanych im zapewne z różnych bankietów i innych publicznych imprez. Dlatego ja uważam, że sędziowie nie powinni w danym mieście pełnić funkcji sędziego dłużej niż jeden rok. Tak było w starożytnym Rzymie - rok sędziowania i zmiana, aby korupcja i poplecznictwo nie miały szansy zaszkodzić wyrokom.

      Usuń
  3. Nareszcie wesołych świąt.zosia zTorunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Również życzę wesołych świąt :)

      Usuń
  4. Wspaniałe wieści, brawo, Iza ! Dobrze, że się nie poddałaś, mimo takiej nagonki na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Trzeba dzielnym być i twardo walczyć o swoje prawa.
      Nie dam się nikomu zaszczuć na śmierć.

      Usuń
  5. A syfiarze jak nagle zamilkli <3
    Teraz przed Tobą walka o odszkodowania od całego rrds, na szczęście większosc publikowala pod wlasnymi, jawnymi danym. Starczy na willę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie i pałac, jak ich wszystkich podliczę ;)

      Usuń
    2. Z ciekawości aż tam zajrzę.
      Mam nadzieję że Iza ich pozwie.

      Usuń
    3. A pałac z basenem czy willa z basenem czy bez basenu?

      Usuń
  6. 👏👏👏👏
    A teraz walcz o nie tylko zwrot zwierząt ale o odszkodowanie za wszystkie poniesione straty. Zwierzęta, zdrowie, utratę dobrego imienia itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście - tyle wiader pomyj co te łachudry na mnie wylały to nikt nie doświadczył w kraju w takim stopniu i nasileniu co jad doświadczyłam. Odpowiedzą też za utratę mojego zdrowia.

      Usuń
    2. Nie jesteś jedna. Takich jak Ty są setki, tylko nie każdy ma tyle siły i przyjaciół co Ty.

      Usuń
    3. Ja pomagałam rolnikom spod Gorzowa Wielkopolskiego odzyskać ich krowy, ale niestety ulegli manipulacjom i kłamstwom fundacji i oddali jej swoje stado za free. Straszny błąd. Ludzie są naiwni i dają sobie wmawiać różne bzdurne rzeczy. Jak można było oddać komuś 100 krów komuś obcemu za darmo???

      Usuń
  7. A miałaś być łatwym łupem, samotna, na skraju wioski, co ona nam zrobi. A syfiarze widzieli łatwą okazję do prymitywnego dowartościowania się. Wszyscy tacy mocno się przeliczyli, trafili na mocną i mądrą kobietę. Należy Ciebie podziwiać za samotną walkę z okolicą "prywatną" i "urzędową". BRAWO INDIANKA!!! Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę nagonkę na mnie to zaczęły dwie lesby jeszcze w roku 2012 i ryły pode mną namolnie tyle lat, aż doprowadziły do splądrowania mojego gospodarstwa na postawie ich pomówień i oszczerstw.

      Usuń
  8. Jak to mówią gdzie diabeł nie może tam babę pośle w tym przypadku jedna kobieta dała radę prymitywom A jeszcze czeka Polsat i redaktor Bebło - jakoś fajnie nazwałaś tę stację Polsatu. Niedługo lex TVN - to może być i lex Polsat. I pomyśleć wszystko to dzięki adwokatowi Chruchelskiemu sędziu Mazur z Mazur ? I wszystkim innym prawnikom. Gratuluję sukcesu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, wielka moja miłość do zwierząt, determinacja i niezgoda na krzywdę i poniewieranie przez parszywych łachów doprowadziły mnie do zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Forumowicze na forum WETERYNARZE KOWALE TRENERZY na Facebooku mogą tam zadawać pytania pod postem z linkiem do tego posta, a ja tutaj odpowiem, bo mam blokadę na Facebooku i tam nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam też na forum re-volty, że zgromadzone tam na wątku "Pogonieni przez moderację" larwy i klakierki fundacji nie mogą się pogodzić z przegraną przestępczej organizacji udającej obrońców zwierząt.
    Co za skrzywione idiotki! Larwy wmawiają sobie nawzajem, że wyroku nie było. One "wiedzą lepiej" - jak zwykle :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Re-volta dawno juz upadła na samo dno i nikt normalny tego nie czyta

      Usuń
  12. https://rzecznikprawhodowcy.blogspot.com/

    Tam smsy od prawników o wygranych sprawach sądowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci prawnicy są aż tacy Dobrzy? Dobrze że podane są numery telefonów- darmowa reklama zawsze jest mile widziana . Nie trzeba będzie szukać w wyszukiwarkach .

      Usuń
  13. Izabela gratuluję sukcesu czy masz już jakieś pomysły co zrobisz z osobami które wielokrotnie cię obrażały?

    OdpowiedzUsuń
  14. Larwy z re-volty łykają kłamstwa i oszustwa Kozłowskiej jak kury kluski 😂
    Uwierzyły oszustce, że sprawa o konie umorzona. Nigdy nie błyszczały inteligencją. 😜

    Otóż nie, drogie panie. Wyrok brzmi: INDIANKA uniewinniona. Już jest dostępny w systemie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałam UNIEWINNIONA na podstawie zgromadzonego w aktach materiału dowodowego, a nie na podstawie opinii biegłych psychiatrów.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!