piątek, 17 grudnia 2021

Dobre rokowania w sprawach koni

Jeszcze nie ma wyroków. Będą w przyszłym tygodniu ogłoszone. Tuż przed świętami. 
Jesteśmy z prawnikami dobrej myśli - moje mocne dowody, moje argumenty, ciężka, wyczerpująca walka o prawdę oraz wiedza, analiza spraw, argumenty i doświadczenie moich prawników i przede wszystkim silne poparcie biegłego lekarza weterynarii działają zdecydowanie na moją korzyść.
 
Biegły po drobiazgowym zapoznaniu się z kilkoma, opasłymi aktami sprawy karnej o konie stwierdził, że nie zaniedbywałam koni, ani tym bardziej się nad nimi nie znęcałam.
 
Wywóz koni przez fundację Molosy Adopcje był bezczelnym rabunkiem pod przykrywką wadliwej ustawy o ochronie zwierząt.
 
Na posiedzeniu sądu nie było tym razem podłego asesora Pawła Truchana z Prokuratury Rejonowej w Olecku, który mi źle życzy i szkodzi w każdej sprawie, nie było prawnika Elżbiety Kozłowskiej, prezeski fundacji Molosy Adopcje, ani tym bardziej samej Kozłowskiej. 
 
Był tylko mój prawnik, Przemysław Chrulski, którego polecam z całego serca, był oczywiście sędzia i sekretarka. Oglądali razem moje filmy z mojego Rancho, które wreszcie dotarły do sądu w postaci pendrive'a. Pendrive był włożony do komputera na sali i obejrzano filmy z moimi zwierzętami z mojej farmy. 
 
Spodziewamy się uniewinnienia mnie w sprawie karnej i umorzenia sprawy administracyjnej i nakazu zwrotu koni. 

Oby sprawiedliwości stało się zadość i moje ukochane zwierzęta wróciły do domu.
Strasznie dużo nerwów i cierpienia kosztowały mnie te sprawy.
Moje zwierzęta też cierpią w obcych, wyrachowanych łapach.
 
Izabella INDIANKA Redlarska 
Hodowca Niezłomny
 
 
 

24 komentarze:

  1. A dlaczego ich nie było? Spodziewają się przegranej i pewnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak sądzę. Odpuścili, choć stawali na rzęsach, aby mi dokopać. Obrzydliwi oszczercy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko sędzia może nie brać tych tłustych opasłych i spasionych akt spraw tak jak biegły. Dziwi mnie co napisałaś wcześniej o tym SKO .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy będziesz świętować teraz z przyjacielem z południa Polski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolegą z południa Polski będziemy świętować w przyszłym tygodniu. Teraz za wcześnie. Zresztą i tak będziemy świętować tylko online: ja tu, a on tam na południu Polski :) Użyjemy komunikatora, video rozmowy i prawdziwych napoi, tyle, że on będzie pił wino, a ja raczej herbatę, bo nie wolno mi nadwyrężać żołądka po operacji.

      Usuń
    2. Z ta wideo rozmowa to uwazaj !!!!

      Usuń
  5. Nerwowo się mozna wykończyc od tych wszystkich spraw... a co z tą sprawą o owce, jeszcze trwa ?
    Moze dobrze ze finał przed Swiętami, każdy wtedy w lepszym humorze a to tez często ma wpływ na wiele spraw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa owiec i kóz jest w kasacji.
      Wyrok w tej sprawie rozmija się z materiałem dowodowym i logiką oraz zwykłą ludzką przyzwoitością. Nie ma na to zgody i nigdy nie będzie.

      Usuń
    2. To aż nieprawdopodobne- tyle wysiłku w to włozyłaś i na marne ? Ale co zrobisz jak się nie zgadzasz z takimi wyrokami w sprawie owiec i kóz? Będziesz się odwoływać do Strasburgera? Tam jest międzynarodowy trybunał sprawiedliwości. Skoro Ziobro ci nie może pomóc to próbuj tam .

      Usuń
  6. Wyobrażasz sobie co czują teraz z rancza syf .Ich wysiłki idą ma marne A sędzia tobie prędzej uwierzy niż im . A to na te święta wrócą te twoje zwierzęta czy na następne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te larwy nie mają uczuć, lubią się bawić ludzkim kosztem, bawi je wyrządzanie bezbronnej kobiecie krzywdy.

      Usuń
    2. Dlaczego nazywasz kogoś larwami nie można jakoś inaczej ?

      Usuń
    3. Nie można inaczej, albowiem do larw jest przyporządkowana nazwa "larwy". Wije się takie obrzydliwe robactwo, gryzie twoją tkankę, wgryza się. Ohydztwo.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Co teraz? I czemu tak jest ?

      Usuń
    2. To wcześniejsza sprawa. W tym tygodniu będą wyroki w sprawie koni. Na to czekam.

      Usuń
  8. Mnie jeszcze czeka dużo pracy prawniczej w ten weekend, także jeszcze nie odpocznę. Pełna gotowość musi być utrzymana do końca.
    Przed chwilą wysłałam kolejne sążniste pismo, tak na wszelki wypadek, jakby te wyroki miały nie być po mojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesamowite ile pracy wkładasz w tę pisma i odwołania i zawsze przygotowujesz się na negatywny wynik . Nie lepiej myśleć że sprawy ułożą się po twojej myśli bo mam wrażenie że wątpisz w sukces

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz powiedzenie: "miejmy nadzieję na najlepsze, ale szykujmy się na najgorsze" ?

      Usuń
    2. Jestem z natury pesymistką i czarnowidzem.
      Obiektywnie rzecz biorąc powinnam wygrać, a jakie wyroki będą - to się okaże. Może się okazać, że muszę dalej walczyć o swoje zwierzęta.

      Usuń
  10. A znasz powiedzenie- Bądż dobrej myśli bo po co być po złej? Stanisław Lem. Jak coś napiszesz zastanów się 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to być być złej myśli, że lepiej się potem miło rozczarować, niż niemiło zdziwić, jeśli już tak walimy powiedzonkami.

      Usuń
    2. Jeśli już lecimy z przysłowiami - Twoje zadanie nie polega na szukaniu miłości, ale zaledwie na szukaniu i znajdowaniu wszelkich barier w sobie, które przeciwko miłości wzniosłeś.” ~Rumi ..innymi słowy nie szukaj przyczyn sukcesów i porażek u innych a zacznij od siebie. Miłeego wieczorku lub dnia!

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!