czwartek, 30 grudnia 2021

Kim ty jesteś rtyuiop ?

Odpowiadając na poniższe pytania bluchy z re-volta:
 
 
podobno pytania zadawać jeszcze wolno 🙂 to ja sie pytam - kim ty jesteś rtyuiop ? doprecyzuje bo zaraz będzie larum że ochrona danych osobowych 🙂 jaka była/jest twoja rola w całej tej sprawie ? bo okazuje sie ze twój nick występuje tylko w tym jednym temacie i mocno mnie to zaciekawiło.
 
Odpowiedź:
Stara kobieta o nicku rtyuiop  to hodowczyni kóz z Warmii. Ma duże stado kóz mlecznych. Nie poznałyśmy się osobiście, choć rozmawiałyśmy kiedyś przez telefon, bo chciałam od niej kupić koźlęta. Koźląt mi nie sprzedała. Spanikowała, że odbuduję moje stado i konkurencję jej zrobię. 
 
Powód jej toksycznego jadu? Chora zawiść. Wątroba jej gnije, że wszyscy mnie znają i mojego bloga czytają. Postrzega mnie jako potencjalną konkurencję w branży hodowli kóz, więc podważa moją wiarygodność jako hodowcy.
 
To napędza tę wszę warmińską - zawiść.
Lubi kąsać i się naprzykrzać jak wsza. Z pełną świadomością szkaluje mnie. Wyrachowane, fałszywe babsko o wyglądzie starej, rozczochranej lampucery. Wygląda na 70 lat. Widziałam jej paskudną mordę na Facebooku.
 
Indianka 

2 komentarze:

  1. Indianko A jak u ciebie z z wątrobą czy pęcherzykiem co miałaś niedawno operację?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!