wtorek, 28 grudnia 2021

Pełna treść wyroku została podana - nie ma drugiego dna. Wyrok jest zwięzły i jasny: NIEWINNA

Do szczujących na mnie fundacje i instytucje larw nie dociera, że sprawę wygrałam
Doszukują się drugiego dna, domagają się całego wyroku. 
Poniżej opublikowałam cały wyrok, łącznie z wyliczeniem wynagrodzenia adwokata, 
a one nadal mędzą, że to nie cały wyrok.
 
Otóż to jest CAŁY wyrok.  Larwy są tak bardzo zacietrzewione w swojej nienawiści do hodowcy i chęci zniszczenia człowieka, że nie przyjmują do wiadomości faktów. 
Najważniejszym w wyroku Sądu Rejonowego w Olecku jest to jedno zdanie:
 
Sąd oskarżoną Izabellę Redlarską uniewinnia od popełnienia zarzucanego jej czynu.
 
JESTEM NIEWINNA
Tak orzekł niezawisły sąd.
Sędzia nie ugiął się pod naciskiem asesora Truchana i hejtem fundacji.
Biegły sądowy lekarz weterynarii Pan Wojciech Grudzień nie ugiął się pod naciskiem asesora Truchana i hejtem fundacji.
Sprawiedliwości stało się zadość. Po latach beznadziejnej, odbierającej chęć do życia walki - wygrałam
 
Indianka
Hodowca Niezłomny

4 komentarze:

  1. 17410 wejść na bloga i zero komentarzy? Zatkało kakao? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby gawiedź potrzebowała miesiąca, aby przetrawić fakty i moją wygraną? :))) O wygranej poinformowałam już tydzień temu i nadal nie dotarło??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisują sobie do prostego wyroku uniewinniającego swoje bajdurzenie na Facebooku i Re-volta i się pocieszają nawzajem, że to nie wygrana, lecz przegrana :)))))) Co za zryte berety :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednocześnie piszą mi w komentarzach do postów, że zbierają forsę na apelację i płatnego mordercę. Te larwy kwalifikują się do zakładu karnego.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!