poniedziałek, 13 grudnia 2021

Galareta pomogła na stawy

Po zjedzeniu w ciągu kilku dni 4 miseczek prawdziwej galarety ugotowanej na świńskich nóżkach, sytuacja ze stawami kolanowymi się poprawiła. Niemniej jednak, nadal trzeba iść z tym problemem do lekarza, bo nadal czuję ból i sztywność oraz mam trudność z chodzeniem. 
 
Oczywiście dzisiaj w nocy znów nie spałam, nie mogłam zasnąć. Dopiero po 3.00 nad ranem zasnęłam, więc dziś się czuję niewyspana i osłabiona. Jeśli będzie mi się chciało dzisiaj w ciągu dnia spać, trzeba się zmusić, aby nie spać i wytrzymać do 22.00 i wtedy się położyć, aby wymusić powrót do normalnego trybu nocnego snu. 
 
Sprawy sądowe się zbliżają wielkimi krokami, a ja zupełnie nie jestem do nich przygotowana. Blokada psychiczna i stan zdrowia fizycznego paraliżuje moje działania. Trzeba się zmusić i popracować nad tymi sprawami, mimo tego. 
Czuję się wyczerpana problemami, które stworzyła mi zorganizowana grupa przestępcza, która napadła na mnie i splądrowała moje gospodarstwo. Przygnębia też fakt, że prawie nikt mi nie chce pomóc w walce z tymi bandytami. 
Durna tłuszcza stoi po stronie bandziorów, utożsamia się z nimi. Oby ich spotkała ta sama krzywda, która spotkała mnie. 
 
Indianka
 
 

2 komentarze:

  1. Waga nie ma wpływu na Twoje kolana? Może warto byłoby się trochę poruszać i zgubić kilka kilo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że waga może mieć wpływ na moje kolana, ale gdy leżę i odciążam kolana, to nie ma powodu, by mnie bolały, a nadal bolą. To, co mi dolega to reumatyzm i prawdopodobnie zwyrodnienie stawów kolanowych.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!