wtorek, 14 grudnia 2021

Przespana noc

Wreszcie udało mi się spać od 23.00 do 6.20 rano bez budzenia się. Niestety, twarz i oczy mam opuchnięte.

Miałam dziwny sen. Maciejewska z GOPS Kowale Oleckie zaproponowała mi 5000 zl pensji miesięcznie za oddanie jej starego kundla.

We śnie był też Zysk, który dużą maszyną, traktorem czy koparką kopał dół w ziemi, aby wydobyć wodę. Było sucho, być może susza. Zysk jakby studnię kopał.

Sytuacje miały miejsce na mojej wsi. Była też tam ogromna obora ojca, a w niej krowy, których w tym śnie nie widziałam, ale wiedziałam, że tam są. Może je słyszałam, albo czułam? Wiedziałam z całą pewnością, że tam są krowy i to sporo krów. Wiedziałam to z wcześniejszej wizyty tam w środku. Obok stał niski, bardzo stary dom czy chlew do rozbiórki, który się dosłownie sypał, ale zastanawiałam się, jak go wykorzystać. Ten stary budynek był mój.

15 komentarzy:

  1. Kto wie wizualizuj ten sen . Może stanie się kiedyś rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Była tam też duża obora mojego ojca, a obok niski, stary dom czy chlew do remontu, który się dosłownie sypał. Ten stary budynek był mój.

    W oborze były krowy, ale nie widziałam ich, bo tam nie zaglądałam. Tylko wiedziałam, że tam są krowy i to sporo krów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny sen:)
    mi się niedawno śniła moja ponad 80 letnia sasiadka, ze została po znajomosci prezenterką w tv. A kilka miesięcy temu miałam sen, w którym sufit w moim pokoju pękł i cały sie zawalił, zajrzałam do sennika, i ten sen oznacza niebezpieczeństwo i ze nalezy szukac schronienia przed nim. Jako ze było juz prawie lato pojechałam na trochę, i dobrze, bo w tym czasie miała miejsce bardzo nieciekawa sytuacja z sąsiadami. Sny sa ciekawe, gdyby człowiek mogł je pamietac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obora to motyw senny, który zwiastuje śpiącej osobie życie w szczęściu i dobrobycie oraz (jeśli do tej pory chorował) wyzdrowienie, ustąpienie wszelkich dolegliwości. Sen ten może również oznaczać, że tęsknisz za odpoczynkiem i spokojem. Symbol ten we śnie chorego zapowiada pokonanie choroby.

    OdpowiedzUsuń
  5. W wielu kulturach świata psy uznawane są za wspaniałych kompanów. Wszyscy cenią je za odwagę, lojalność oraz wierność.

    Warto więc dokładnie przyjrzeć się czworonogowi, który odwiedza nasze sny, bo prawdopodobnie chce otoczyć nas swoją opieką. Albo powiedzieć nam coś o naszych zwierzęcych, głęboko skrywanych przed światem instynktach.

    Sennik pies
    Mówi się, że psy to najlepsi przyjaciele człowieka. Jednak znaczenie snu, w którym się pojawiają, może być bardzo różne.

    W senniku pies nie zawsze oznaczać będzie wierność, bezinteresowne oddanie oraz przyjaźń. Pies, podobnie jak i wilki może symbolizować też agresję, okrucieństwo i dzikie, niczym nieskrępowane instynkty.

    Bardzo często pojawienie się psa we śnie może także odnosić się do naszych przyjaźni i relacji z innymi ludźmi. Możliwe, że ktoś nad nami czuwa, albo to my sami powinniśmy się zaopiekować kimś bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzieć psa
    Gdy we śnie widzisz psa, to znak, że będziesz mieć do kogoś słabość, obdarzysz kogoś uczuciem

    OdpowiedzUsuń
  7. Brązowy, rudy pies
    Kolor brązowy to kolor ziemi. Dlatego też sen o brązowym psie zwiastować będzie poczucie bezpieczeństwa i ogólne zadowolenie z obecnego życia.

    Stabilną pracę, rodzinne szczęście i wiernych przyjaciół. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży pies może być symbolem ochrony bliskiego przyjaciela

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy we śnie widzisz liczby, jest to znak, że musisz dużo zarobić, jednak może to też zapowiadać Ci zysk i sukces w pewnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczby uznawane są za motywy senne trudne do interpretacji. Już w czasach starożytnych myśliciele widzieli w nich podstawy tworzenia świata i reguły sterujące czasem i przestrzenią. To matematyczno-filozoficzne podejście sprawiło, że sny o liczbach często dotyczą planowania własnego życia, dbania o zdrowie i rozwój. Liczby często reprezentują proces myślowy i symbolizują ważne wartości. Senniki przyjmują, że parzyste zestawienia liczb odnoszą się do równowagi i stabilności, natomiast nieparzyste oznaczają aktywność i działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 0 – jest to symbol tajemniczości, ale również pustki. Sen z udziałem tej cyfry występuje najczęściej w okresie ważnych zmian życiowych. Często pojawia się w zestawieniu z 1, a według sennika liczba 100 oznacza osiągnięcie celu i wykorzystanie własnych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 – sennik liczbę 5 interpretuje jako symbol odpoczynku i łapania oddechu. To znak, że należy zwolnić tempo, wziąć urlop i wyjechać na wakacje. Może być to nawet sugestia, że obecna praca nie jest już satysfakcjonująca lub związek powoli się wypala. Pojawiająca się w snach piątka to również sygnał, aby zadbać o swoją kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  13. 50 – według sennika liczba 50 oznacza silne więzy rodzinne, poczucie odpowiedzialności i chęć pomagania innym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co może nam powiedzieć studnia, która pojawia się w naszych snach? Generalnie sen o studni reprezentuje twój ukryty talent, a jednocześnie jest odbiciem twoich uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sen o kopaniu studni oznacza, że dostaniesz pracę dobrze płatną, ale jednocześnie bardzo ciężką.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!