piątek, 31 grudnia 2021

Kobieta o przydomku kokosnuss z portalu koniarskiego re-volta rozpowszechnia fałszywe informacje na mój temat

Kobieta o przydomku "kokosnuss" z portalu koniarskiego re-volta rozpowszechnia fałszywe informacje na mój temat.
Ja to ukrócę. Skończy się niebawem szkalowanie mnie i mojego gospodarstwa.
 
Po raz kolejny wyjaśniam, że zostałam UNIEWINNIONA, a ta kobieta insynuuje, że sprawa koni została tylko "umorzona" i w dodatku w oparciu o "niepoczytalność".
 
Jest duża różnica między uniewinnieniem, a umorzeniem.
Jedno nie równa się drugie. Uniewinnienie, to znaczy, że osoba jest niewinna. 
 
Warto tu też zauważyć, że "kokosnuss" pochwala przestępstwo kradzieży cudzego mienia. Ona usprawiedliwia złodziei koni.
Według niej, koniokrad to "miłośnik koni", a nie zwykły złodziej. 
 
Ponadto babsko to też pomawia mnie, że ja głodziłam konie i je zaniedbywałam.
Dodatkowo, kokosnuss kłamie że "na gospodarstwie nie ma i nie było stajni, oraz że konie były zamykane w zrujnowanej oborze'. Dojadę ją za te wszystkie kłamstwa i pomówienia. 
 
Przez te i inne oszczerstwa zostałam okradziona, a moje hodowle zostały zniszczone. 
 
Indianka
Hodowca Niezłomy i miłośnik koni
 
Przyłączam się do tego pytania:
 
kokosnuss, a skąd Ci wiadomo że umorzenie ze względu na niepoczytalność?
Na blogu Indianka wstawiła treść wyroku, wprawdzie nie skan tylko niby przepisane i tam wyraźnie pisze że została uniewinniona. Nie ma że sprawa umorzona tylko że sąd ją uniewinnia .
 
Prostuję:
Nie przepisane, tylko skopiowane przy pomocy ctr c
 
Indianka
 
Oszczerstwa i kłamstwa publikowane za pośrednictwem re-volty: 
 
Kokosnuss
"Po raz nty, UMORZENIE SPRAWY KARNEJ ZE WZGLEDU NA NIEPOCZYTALNOSC NIE OZNACZA, ZE A) JEST NAKAZ ZWROTU KONI (rownie dobrze moze byc zakaz posiadania dla Redlarskiej...) ANI ZE B) NIE BYLO PODSTAW DO ODBIORU KONI. Wyrazniej nie umiem.

A jak cie tak boli tragiczny los koni u osob, u ktorych obecnie sie znajduja, to zacznij sprawe cywilna, naslil kontrole z PIWu, zglos kradziez do policji, have fun 🙄 nie ty pierwsza bedziesz

Pomijajac ww kwestie prawne, ze ktos sie zarzeka, ze koni tej kobiecie nie odda jest IMO normalnym stwierdzeniem ze strony milosnika koni, oddalabys konie pod opieke komus, kto je celowo glodzi i zaniedbuje? przez co padlo juz wiele koni"
 
_Gaga, na terenie tego gospodarstwa nie ma i nie bylo stajni. Konie byly krotko przed interwencja zamykane w zruinowanej oborze.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!