środa, 29 grudnia 2021

Prostowanie kłamstw Kozłowskiej



Dwa małe pieski zostały zwrócone na moją farmę na podstawie decyzji administracyjnej wójta gminy Kowale Oleckie, bo miały bardzo dobre opinie o kondycji i stanie zdrowia oraz odżywienia na mojej farmie. Opinia od weterynarza schroniska, gdzie zostały wywiezione z mojej farmy. 

Konie na moim gospodarstwie poruszały się swobodnie po całym gospodarstwie i miały stały dostęp do stajni oraz do paszy i wody.

Przedmiotem postępowania w sprawie karnej dotyczącej koni nie był pies ani owce i kozy zrabowane razem z końmi w dniu 8 kwietnia 2019 roku, ponieważ kozy i owce zrabowane tego dnia dostały zaświadczenie z PIW Olecko, że były w dobrej kondycji i prawidłowo odżywione.

Pies zrabowany w dniu 8 kwietnia 2019 nie był badany tuż przed, ani po wywiezieniu. Był wściekły na rabusiów z powodu włamania się ich do mojego domu i przemocy użytej wobec psa. Nie dał nikomu się dotknąć. Ujadał wściekle na rabusiów.

Nie zbadali go ani nie wystawili mu świadectwa zdrowia, a wyjechał z farmy w idealnej kondycji, czysty i zadbany, przez właścicielkę bardzo dobrze traktowany.

Konie nie były zamykane w żadnej ruinie. Miały otwarty dostęp do obszernej stajni.

Prawnik Kozłowskiej widział wyrok i widziała go Kozłowska. Ten wyrok to:
UNIEWINNIENIE HODOWCZYNI z fałszywych zarzutów.

Oswajajcie się z prawdą, re-voltowiczki.

Nie miałabyście takich problemów z akceptacją tego wyroku, gdybyście nie uwierzyły w kłamstwa Kozłowskiej na temat moich zwierząt i mnie oraz nie dopisywały swoich insynuacji na temat mojej farmy.

Jesteście zakłamanymi, obrzydliwymi, dwulicowymi hipokrytkami, plotkarami i wichrzycielkami szkodzącymi mi z wrodzonej głupoty, wyrachowania i podłości.

Dorwę was za to wszystko zło mnie wyrządzone.

Indianka
Hodowczyni Niezłomna

7 komentarzy:

  1. Jeśli to prawda, apelacja nie oeni wyroku, spokojnie poczekaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę, aby apelacja zmieniła wyrok, ale trzeba być czujnym, bo nie wiadomo na jakiego sędziego trafi w Suwałkach. Dwóch tam jest trefnych.

    Już wysłałam pismo do mojego adwokata aby napisał odpowiedzi na ewentualne apelacje i natychmiast je do mnie przesłał.

    Ja ze swojej strony też mam jeszcze bardzo dużo do powiedzenia w sprawie koni, mojej farmy i fundacji Molosy Adopcje. Jeszcze nie wszystko zostało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dość lat kłamstw, oszczerstw i opluwania mnie. Chcę by w aktach znalazła się cała prawda o przekręcie zorganizowanej grupy przestępczej, która mnie oszkalowała i okradła oraz zmarnowała większość moich zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejdź na stronę rozalandu na FB i przejrzyj zdjęcia, znajdziesz skan rozmowy Kozłowskiej z Deruchowskim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłałam ci na tlf screen rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Walcz dziewczyno o swoje nie podaj się.Jestem z Tobą.Zosia z Torunia

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!