poniedziałek, 27 grudnia 2021

Sygn. akt II. K. 358/19 WYROK W SPRAWIE KARNEJ DOTYCZĄCEJ KONI

Sygn. akt II K 358/19
 
WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Dnia 22 grudnia 2020 r.
Sąd Rejonowy w Olecku w II Wydziale Karnym w składzie:
Przewodniczący: Sędzia Mariusz Mazur
Protokolant: sekr. sądowy Emilia Wasilewska
przy udziale Prokuratora Prokuratury Rejonowej w Olecku
oraz oskarżyciela posiłkowego Fundacji Molosy Adopcje
po rozpoznaniu na rozprawie w dniach 08.03.2021 r., 20.05.2021 r., 08.06.2021 r., 17.08.2021
r., 14.10.2021 r., 18.11.2021 r., 17.12.2021 r. , 22.12.2021 r.
sprawy Izabelli Redlarskiej

oskarżonej o to, że
od bliżej nieustalonego dnia do 29 marca 2019 r. w miejscowości Czukty, gm. Kowale
Oleckie znęcała się nad zwierzętami hodowlanymi w postaci 7 koni w ten sposób, że
prowadząc gospodarstwo, będąc właścicielką utrzymywała zwierzęta w niewłaściwych
warunkach bytowania w stanie rażącego zaniedbania i niechlujstwa nie zapewniając
właściwej opieki lekarsko - weterynaryjnej trzymając je bez odpowiedniego pokarmu przez
okres wykraczający poza minimalne potrzeby właściwe dla gatunku czym doprowadziła u
części zwierząt do skrajnego wyniszczenia organizmu i wyczerpania fizycznego oraz śmierci
tj. o czyn z art. 35 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt / Dz.U. z
2019 r. poz. 122 ze zm./

I. oskarżoną Izabellę Redlarską uniewinnia od popełnienia zarzucanego jej czynu
 
II. zasądza od Skarbu Państwa na rzecz adw. Przemysława Chrulskiego kwotę 1 084,86 / jeden tysiąc osiemdziesiąt cztery złotych i 86/100 / brutto tytułem wynagrodzenia za wykonywaną obronę z urzędu oskarżonej w toku postępowania sądowego oraz zasądza od Skarbu Państwa na rzecz adw. Przemysława Chrulskiego kwotę 185,55 / sto osiemdziesiąt pięć złotych i 55/100/ tytułem, zwrotu kosztów dojazdu do siedziby sądu,
 
III. zwalnia oskarżoną od zapłaty na rzecz Skarbu Państwa kosztów sądowych 
 
------------------------------------------------------------------------------------------
 
Dodam, że sprawa karna została wszczęta przeciwko mnie na podstawie oszczerstw fundacji Molosy Adopcje, a dokładnie oszczerstw Elżbiety Kozłowskiej.
 
Sprawa nie dotyczyła suczki Amarii oraz kóz i owiec wywiezionych razem z końmi w dniu 8 kwietnia 2019 roku, ponieważ nie było nawet cienia podstawy do oskarżenia mnie o zaniedbywanie kóz i owiec oraz psa. W aktach jest dobra opinia PIW Olecko na temat kondycji zrabowanych w dniu 8 kwietnia 2019 roku kóz i owiec.
 
Zaś przemocą zrabowany z domu pies był tak wściekły na porywaczy, że nie dał nikomu do siebie podejść w klatce w Bystrym przez kilkanaście dni, więc go nie zbadali. Amarii chciała rozerwać rabusiów za to, że ją uprowadzili z mojego domu.
 
Mimo to, zarówno pies, kozy i owce są więzione poza moją farmą przez wójta Kowali Oleckich, Krzysztofa Locmana od 8 kwietnia 2019 roku do dnia dzisiejszego. Wójt zmarnował 3 lata życia mojego psa na trzymanie go w klatce oraz pozbawił moje kozy i owce wolności i szczęśliwego wypasu na moich łąkach.
 
Indianka
Hodowca Niezłomny
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Zapraszam do komentowania wyroku :)
    Przede wszystkim zaś, do składania mi gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic tu nie ma, to fragment jest większej całości?

    OdpowiedzUsuń
  3. art 7 pkt 6
    6. Odebrane zwierzę podlega zwrotowi, jeżeli sąd nie orzeknie w trybie art. 35
    ust. 3 przepadku zwierzęcia, a także jeżeli postępowanie karne w tej sprawie zostanie
    umorzone lub osoba uniewinniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ustawy o ochronie zwierząt wynika obowiązek zwrotu przez fundację zagrabionych koni

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ale gdzie masz napisane że jesteś uniewinniona? Powinnaś powiększyć czcionkę jak piszesz i zaznaczyć innymi kolorami to co jest bardzo ważne . Jeszcze raz gratuluję sukcesu .

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    Masz coś z oczami? Przeczytaj raz jeszcze uważniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała wypłata dla adwokata Chrulskiego coś strasznego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcieliście wpłacić na zbiórkę na kompleksową pomoc prawną, to nie było czym dopłacić.

    Za to Kozłowskiej wpłaciliście na prawnika ponad 30.000 złotych, podczas, gdy on tutaj niepotrzebny, bo asesor Truchan za darmo mnie atakuje w sądzie i jeszcze napuszcza na mnie swoich kolegów w Suwałkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza. Byłoby ok gdybyś zrobiła zdjęcie wyroku. Oczywiście z zakryciem danych wrażliwych.
    Co nie zmienia faktu, że zrobiłaś kawał dobrej roboty.
    Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zamieszczę danych wrażliwych. Wyrok skopiowałam, usunęłam dane wrażliwe, bo nie macie prawa ich oglądać, a resztę opublikowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie umiem na screenie zamazywać danych wrażliwych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niczego nie przepisywałam, tylko skopiowałam i wycięłam dane wrażliwe i w takiej postaci opublikowałam.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!