poniedziałek, 4 maja 2020

Skarga na nadużycia władzy inspektorów PIW Olecko


Jan Krzysztof Ardanowski


Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi


Skarga na nadużycia władzy inspektorów PIW Olecko

Domagam się dyscyplinarnego zwolnienia z pracy dwóch przestępców pobierających pensje z tytułu zatrudnienia w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Olecku, którzy dopuścili się szeregu przestępstw, wykroczeń i nadużyć władzy w stosunku do mojej osoby, którzy stosowali i stosują wobec mnie uporczywy stalking, szykany, zastraszanie, zaszczuwanie mnie jako hodowcy, oraz doprowadzili swoimi przestępczymi działaniami do napadu rabunkowego i zniszczenia moich hodowli i zamordowania moich zwierząt.

Domagam się odszkodowania i zadośćuczynienia za wyrządzone mi szkody materialne, finansowe i moralne przez panu podległych inspektorów.

UZASADNIENIE

Wyżej wymienieni inspektorzy doprowadzili moje gospodarstwo do ruiny, a mnie do rozstroju zdrowia następującymi działaniami:

Donosy do fundacji zawierające pomówienia na mój temat i mojego gospodarstwa
Szczucie na mnie fundacji pro zwierzęcych
Sprowadzenie na moje gospodarstwo fundacji Molosy Adopcje
Nielegalny i niehumanitarny transport zwierząt.
Zezwolenie na nielegalny, niehumanitarny transport moich zwierząt, który doprowadził do zatratowania na śmierć 3 owiec.
Udział w kradzieży moich zwierząt.
Otrucie i zagłodzenie moich zwierząt wywiezionych z mojego gospodarstwa wbrew mojej woli.
Znęcanie się nad moimi zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem.
Doprowadzenie do utraty dotacji rolniczych, w wyniku donosu PIW Olecko do ARIMR.
Uniemożliwienie mi brania udziału w czynnościach przy moich zwierzętach.
Brak sporządzenia protokołu odbioru.
Wywożenie zwierząt bez decyzji administracyjnej, bez wyroku sądu, bez nakazu prokuratorskiego.
Zlecenie otrucia moich zwierząt i głodzenia ich.
 Fałszywe zeznania na moją szkodę
Wystawiania dokumentów zawierających nieprawdziwe treści na temat mnie, moich zwierząt i mojego gospodarstwa.
Bezzasadne sprowadzanie na moje gospodarstwo uzbrojonej policji podczas zwykłych kontroli oraz podczas zleconej kradzieży moich zwierząt. Używanie policji w stosunku do mnie miało charakter zastraszający i nękający.

Krętactwo i mataczenie w sprawach moich zwierząt i mojego gospodarstwa.

Pisanie fałszywych opinii na mój temat i moich zwierząt oraz gospodarstwa.

Postdatowane notatki z fałszywymi zarzutami.

Spowodowanie mojego rozstroju zdrowia na skutek uporczywego nękania, zastraszania, napadania, okradania, szykanowania, linczowania na internecie.

Odmowa interwencji w sytuacjach zaszczuwania moich zwierząt przez psy sąsiadów

Odmowa interwencji w sytuacji taranowania moich zwierząt ciężkimi pojazdami przez moich sąsiadów.

Odmowa interwencji, w sytuacji odmowy przez weterynarzy usług weterynaryjnych i wystawiania faktur za dokonane usługi.

Zakaz wykonywanie usług weterynarynych na moim gospodarstwie.


Rozwinięcie zarzutów wobec inspektorów Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku:

Inspektor PIW Olecko, Kornel Laskowski oraz Dariusz Salamon sprowadzili na mój teren, na moje gospodarstwo bandycką, agresywną i chamską fundację Molosy  Adopcje w osobie Elżbiety Kozłowskiej - jej prezeski i jej pomagierów, którzy mieli czerpać korzyści z tytułu grabieży moich zwierząt. Docelowo konie miały trafić w ręce inspektora Kornela Laskowskiego.

W roku 2017, Kornel Laskowski wysłał donos na mnie do Centaurusa, aby dokonał grabieży moich zwierząt na podstawie pomówień Laskowskiego, osobiście zainteresowanego moimi rasowymi, dorodnymi, zdrowymi końmi.

 Laskowski w rozmowach ze mną podczas uporczywych najść na moje gospodarstwo, twierdził, że moje konie należą się jemu, bo on ma więcej pieniędzy i stać go na zakup paszportów. Straszył mnie też, że konie będą mi odebrane z powodu braku paszportów.

Inspektorzy PIW Olecko, ukarali mnie mandatem za brak paszportów, ale osoby, którym oddali moje konie, nie są przez nich zmuszane do wyrobienia paszportów, nie są też karane za brak paszportów. Celem ich ataków i nękania oraz szykan jestem wyłącznie ja.

PIW Olecko odmówił także kontroli warunków, w jakich są przetrzymywane zrabowane mi zwierzęta. Kontrolował tylko mnie i zastraszał tylko mnie.

Centaurus nie podjął się kradzieży moich zwierząt, ale sprawę przekazał do fundacji Molosy Adopcje, do prezeski tej fundacji,  Elżbiety Kozłowskiej.

W roku 2017, sprowadzono na moje gospodarstwo szereg  instytucji mających spreparować dokumentację przeciwko mnie i mojemu gospodarstwu.

Na podstawie anonimowego donosu emailowego, nakazującego kradzież moich zwierząt oraz umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym (jestem zdrową osobą), GOPS Kowale Oleckie założył mi sprawę w sądzie rodzinnym w Olecku, o przymusowe umieszczenie w szpitalu psychiatrycznym, gdzie posłużył się sfabrykowaną na moją szkodę fałszywą opinią wystawioną przez inspektora Dariusza Salamona. Weterynarz wystawił człowiekowi opinię psychologiczną (!), na podstawie której tę sprawę mi założono. Sprawa się toczy, jestem zmuszana do jeżdżenia na przymusowe badania psychiatryczne.

Samo to, że weterynarz dopuścił się rzeczy tak haniebnej, jak poniżenie człowieka, poprzez traktowanie go jak zwierzę, kwalifikuje go do zwolnienia ze stanowiska.
Kto to widział, aby weterynarz wystawiał człowiekowi opinię psychologiczną? Jak wy nas rolników traktujecie? Po prostu jak bydło!

Ja mam paszę dla moich koni, owiec i kóz, które są przetrzymywane od roku i dwóch lat przez złodziejską fundację Molosy Adopcje I wójta Kowal Oleckich, bez wyroku sądu i bez ważnej decyzji administracyjnej. Proszę o nakazanie zwrotu moich zwierząt na moją posesję, na moje gospodarstwo.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska

5 komentarzy:

  1. Pokaż tą opinię wystawioną przez weterynarza, niech wszyscy zobaczą i resztę dowodów w tym poście. Będzie komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho. Nie chce mi się tego pisać po raz dziesiąty, ale zaczęłam temat, to trzeba konsekwentnie kontynuować. Ufff...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw trzeba się dotlenić w ogrodzie. Skopana grządka czeka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, miesiąc minął, a ja tego jeszcze nie skończyłam.
    Mam mega spowolnienie!!!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!