poniedziałek, 18 września 2023

Pismo administracyjne napisane

Większe pismo administracyjne napisane. Udało się, mimo śróddziennej śpiączki.

Patrzcie, stworzyłam właśnie nowe słowo: "śróddziennej" :)

Tym razem napisałam pismo na 2 strony. Wysłałam emailem oraz ePUAPem. Podpisane elektronicznie.

To wysłane ePUAPem jest ważne urzędowo. Nie muszę z nim jechać do urzędu, by złożyć osobiście, ale jeśli znajdę czas i siły, to pojadę.

Ale już zmęczona jestem. Dochodzi północ i się pomyliłam w opisie załącznika. Pora spać.

Zrobiłam sobie dzisiaj deser budyniowy z mąki ziemniaczanej i kakao oraz cukru i mleka. Dawno nie jadłam budyniu. Dzisiaj sobie zjadłam i jeszcze zostało mi na jutro.

Jeśli chodzi o sytuację na froncie stancji, to wieczorem nagle odpalił się Darek. Coś wulgarnie i agresywnie do mnie powiedział bez żadnego powodu. Widać bardzo mu zależy na tej stancji i zrobi wszystko, by tu zostać, choćby moim kosztem. A jeszcze kilka dni temu chciał, bym mu coś doradziła w jego sprawach sądowych. Po ostatniej wizycie policji zrobił się bardzo nerwowy. Widać widok policji niekoniecznie go cieszy. Czyżby miał coś na sumieniu?

Ja myślę, że nam Polakom nie jest potrzebna żadna cudza wojna z Rosją, bo wystarczy, że się gryziemy między sobą we własnym kraju dostatecznie ostro.



2 komentarze:

  1. Niestety śróddzienne słowo było użyte już wcześniej niż tutaj Można znaleźć w Google.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie spotkałam z użyciem słowa "śróddzienne" i jestem pewna, że prawie wszyscy Polacy też nie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!