sobota, 16 września 2023

Jakaś kobieta siedzi u dziadka od rana

Nie jestem pewna czy to babka czy ich córka, bo jej nie widziałam tylko słyszę jej głos. Taki damski, miałkliwy, ale trudno powiedzieć czy młody czy starczy.

Ja rano po śniadaniu pojechałam na uczelnię, a potem poszłam na kiermasz nabiału (w tym serów). Zagłosowałam za Mleczarnią Olecko i Mleczarnią Michów, ale nabiały na wszystkich stoiskach były smaczne. Michów robi sery żółte z kurkami i orzechami. Pyszne.
Olecko robi cudne, słodziutkie, ciągliwe krówki. Mniam 😊

Musiałam się parę razy położyć i ze dwa razy usiąść, bo mi było słabo. Na szczęście było gdzie.

Następnie zaszłam do biblioteki uniwersytetu,  ale była zamknięta.

Potem pojechałam na kamienicę zabrać moje rośliny. Nie ma ich. Kamienicznicy zabrali je. Znalazłam tylko kilka moich pustych opróżnionych z roślin doniczek wyrzuconych do śmieci przez kamienicznicę. Były też białe, opróżnione i pogniecione kartony po moich rzeczach. Spakowane już w worki do śmieci papierowych.

Chyba kamienicznica wywaliła studentów prawa z drugiej klatki, bo właśnie wprowadzili się tam nowi Ukraińcy - cała rodzina. Lubią rośliny. Przywieźli samochodem mnóstwo doniczkowych kwiatów. Dobre dusze. W mojej obecności obdarowali jedzeniem biednego kloszarda, który tam przyszedł z wózkiem wypełnionym złomem by ten złom sprzedać, ale złomowisko było już zamknięte i wracał bez pieniędzy. Dostał solidny prowiant: parówki, chleb i jeszcze coś.
Siedział na chodniku obok kubłów ze śmieciami i jadł. Przynajmniej głodny dzisiaj nie będzie. Śmierdział. Jest jeszcze ciepło. Mógłby się chociaż czasem umyć w rzece.

Już wiem co to za kobieta siedzi od rana u dziadka. To babka, jego żona. Łazi po mieszkaniu i dyryguje najemcami w kuchni.
Ja zbyt zmęczona wyprawą na Kortowo, by zrobić sobie herbatę. Zdrzemnę się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!