poniedzia艂ek, 11 wrze艣nia 2023

Dziadek zmieni艂 zamek 馃槖

Dziadek zmieni艂 zamek do drzwi mieszkania.
Gdy wr贸ci艂am po zdanym egzaminie nie wpu艣cili mnie do mieszkania. P贸艂 godziny dzwoni艂am i puka艂am do drzwi mieszkania. Oni siedzieli w 艣rodku. Nie otwierali.
W ko艅cu wezwa艂am policj臋.

Patrolu d艂ugo nie by艂o. W艂a艣ciciele nie otworzyli drzwi. W oczekiwaniu na patrol siedzia艂am na schodach, na klatce. Wtem pojawi艂 si臋 jeden z najemc贸w (Micha艂) i wszed艂 do mieszkania, a ja w艣lizn臋艂am si臋 za nim. Otworzy艂 sobie drzwi nowym kluczem, kt贸ry dosta艂 od w艂a艣cicieli. Wszyscy maj膮 nowe klucze do mieszkania, z wyj膮tkiem mnie.

Przyjecha艂 patrol. Tym razem inna policjantka i policjant. Nie byli pomocni. Trzymali stron臋 w艂a艣cicieli mieszkania.
Policjantka tak jakby zach臋ca艂a dziadk贸w do niewpuszczania mnie do mieszkania. Mo偶e to za du偶o powiedziane, ale twierdzi艂a, 偶e w艂a艣ciciele maj膮 prawo wym贸wi膰 mi umow臋 i zmieni膰 zamek i nie da膰 mi klucza. By艂a niemi艂a wobec mnie. Z kolei babka urz膮dzi艂a szopk臋. Na widok policjant贸w rozp艂aka艂a si臋 ze strachu i zacz臋艂a bredzi膰 co艣 od rzeczy usprawiedliwiaj膮c to, 偶e mi odci臋li dost臋p od mieszkania i mojego pokoju. Dziadek za艣 siedzia艂 cicho w pokoju i si臋 nie wychyla艂, bo to w艂a艣nie on zmieni艂 ten zamek i zamkn膮艂 mi mieszkanie przed nosem.

6 komentarzy:

  1. Co si臋 dzia艂o dalej? Nie boisz si臋 偶e przez cz臋sty kontakt z policj膮 b臋dziesz mie膰 jakie艣 problemy na studiach?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zachowa艂a艣 si臋 jak rasowy prawnik a co si臋 sta艂o potem?

    OdpowiedzUsu艅
  3. I jak 艣wi臋towa艂a艣 wczoraj ten zaliczony egzamin?

    OdpowiedzUsu艅
  4. Indianko ja tego nie rozumiem - ty studiujesz Prawo a policjanci m贸wi膮 偶e prawo stoi po stronie w艂a艣cicieli. No po prostu szopka. Jako rasowy prawnik powinna艣 wiedzie膰 czy stoi prawo po twojej stronie czy po stronie w艂a艣cicieli. Gubi臋 si臋 ju偶 w tym. Ty m贸wisz co innego w艂a艣ciciele i policja ci co innego. Wyt艂umacz kto ma racj臋?

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!