poniedziałek, 9 października 2023

Zasada co najmniej jedno pismo dziennie

Mam ciągle w pamięci maksymę moich znajomych Holendrów z którymi pojechałam w 2013 roku po mojego psa do schroniska w Bystrym. Oni mają taką właśnie zasadę, by pilnować się aby co najmniej jedno pismo procesowe/administracyjne pisać dzienne. Staram się tej zasady trzymać. Raz mi się to udaje lepiej, raz mniej, ale i tak jestem procesowo mega wydajna. 

Moja zasada to jest co najmniej 2 pisma procesowe/administracyjne dziennie. Jeśli nie da się tego postanowienia zrealizować w liczbie pism dwóch, zawsze jednak pozostaje realizacja co najmniej tego jednego. Takim to sposobem wygrałam sprawę sądową o konie - pracowitością i zaangażowaniem w sprawę moich zwierząt. 6 tomów akt sądowych to głównie moje pisma i dowody w sprawie.

Jedna bardzo źle napisana Ustawa o Ochronie Zwierząt i ile męki hodowca musi przejść, by wygrać beznadziejną sprawę z góry skazaną na klęskę? Tylko ja to wiem.

3 komentarze:

  1. Ale Holandia Holandii nie równa. Słyszałaś co zrobili Holendrzy ostatnio Polakom? To że oni w Holandii tak piszą to niech piszą u siebie. Tutaj jest Polska i polskie obyczaje nie holenderskie. Jaka z ciebie patriotka bardzo mnie Indianko zawiodłaś jeśli dla ciebie zwyczaje Holendrów są ważniejsze od zwyczajów polskich. Zmień kraj w takim razie i jedź do Holandii jak ci się podobają zwyczaje holenderskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki z ciebie głupi bambaryła! Co ma piernik do wiatraka? Ja wspomniałam o pewnej rodzinie holenderskiej mieszkającej w Polsce od lat. Oni mają takie zasady właśnie i uważam, że rozumne.

      Usuń
    2. Oczywiście to co zrobiła holenderska policja Polakom tam to skandal.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!