piątek, 13 października 2023

Biuro

Codzienne całymi dniami siedzę w swoim biurze i piszę pisma procesowe i administracyjne. Nie mogę wyjść nigdzie, bo brakuje mi czasu - taki mam nawał roboty papierkowej.

Jednak dzisiaj robię podsumowanie tego co napisałam w ciągu ostatniego tygodnia i porządkuję dokumenty.

Okazuje się o dziwo, że nie muszę ich osobiście dostarczać. Zatem oszczędzam mnóstwo czasu na ich dostarczaniu fizycznie do odnośnych organów.

Dzisiaj chcę zakończyć pracę papierkową, przynajmniej pewien jej zakres. Robię przegląd, segreguję, podpisuję, spinam, dziurkuję, porządkuję całą dokumentację z ostatniego tygodnia czy dwóch, a jest tego dużo.

6 komentarzy:

  1. Uważaj na dzisiejszy dzień. Jest pechowy. Piątek 13 tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim momencie zadzwoniłam tam gdzie dawno powinnam była zadzwonić. Rychło w czas! Good timing. Człowiek czasami w niedoinformowaniu żyje. Dobrze, że mnie coś podkusiło by zadzwonić.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!