niedziela, 1 października 2023

Straż pożarna u dziadka

W dniu 1 października 2023 około godziny 18.00 dziadek złośliwie wyłączył mi światło w łazience podczas kąpieli i zakręcił wodę.

Nie mogłam spłukać namydlonych włosów.
Po wyjściu z łazienki okazało się, że wyłączył prąd w całym mieszkaniu i zakręcił gaz. Także okazało się, że zamknął drzwi wejściowe do mieszkania od środka na klucz uniemożliwiając mi wyjście z mieszkania czym spowodował u mnie poczucie zagrożenia.

Gdy domagałam się by otworzył mieszkanie i dał mi klucz tylko agresywnie zamachał rękami zamierzając się na mnie i zbliżając się w moim kierunku.

Odskoczyłam i wycofałam się do swojego pokoju i przymknęłam drzwi.
Wezwałam policję zgłaszając złośliwe niepokojenie mnie i uwięzienie mnie w mieszkaniu.

30 września 2023 dziadek po raz drugi zmienił zamek w drzwiach wejściowych nie dając mi klucza do niego. Zamek jest teraz od wewnątrz i od zewnątrz zamykany na klucz.

Dziadek zamyka drzwi na klucz w ten sposób, że mnie więzi w środku. Nie mogę samodzielnie wydostać się z mieszkania.
Tylko on ma klucz do tych drzwi. Odmawia mi wydania klucza.

Policja przyjechała i dobijała się do drzwi, ale dziadek drzwi nie otworzył. Po godzinie  dobijania się do drzwi policja wezwała straż pożarną. Straż weszła przez okno w kuchni.

Gdy straż weszła przez okno dziadek pojawił się w korytarzu i otworzył kluczem drzwi wejściowe. Wycofując się do swego pokoju zgubił ten klucz na chodniku w korytarzu. Strażacy go zauważyli i pokazali mi. Podniosłam go i sprawdzałam czy pasuje do zamka. Dziadek próbował mi go wyrwać. Nie dałam się. Klucz zabezpieczyłam.

Strażacy włączyli prąd w mieszkaniu. Policjanci weszli. Spisali nas. Strażacy też.
Było kilku strażaków oraz policjantka i policjant.

Gdy wszyscy wyszli dziadek ponownie wyłączył prąd i z kimś przez telefon rozmawiał zdając relację. Nie włączył gazu ani nie odkręcił cieplej wody. 


9 komentarzy:

  1. Brałaś kąpiel w łazience? Byłaś goła i prąd znikł. Nie bałaś się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło wyłączył i przestraszyłam się że znów coś knuje. Wodę też zakrecił.

      Usuń
    2. A gdyby jeszcze wparowała ta grupka mężczyzn co miała być w sobotę a ty w tym czasie brałaś kąpiel w łazience czy wyobrażasz co wtedy by było. Ty biorąca kąpiel sama i tyłu mężczyzn!

      Usuń
    3. No bałam się, że zaraz tą bandę wpuści.

      Usuń
  2. W takiej sytuacji będziesz pisać kolejne pismo procesowe lub karne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Policjantka zaproponowała spacer w szlafroku na komendę, nocleg na ławce i oddanie moich prywatnych rzeczy dziadkowi w prezencie. 😳

    OdpowiedzUsuń
  4. Według ciebie policjantka zachowała się profesjonalnie czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!