wtorek, 6 kwietnia 2021

PR 1 Ds. 16.2021 Zażalenie na bezczynność pełnomocnika

PR 1 Ds. 16.2021 przekroczenie uprawnień przez policję, GOPS, PIW w sprawach moich zwierząt oraz stalking, mobbing


Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl

za pośrednictwem prokuratorki
Lucyny Jolanty Buczek Borowskiej

PR 1 Ds. 16.2021 Zażalenie na bezczynność pełnomocnika

Prokuratorka Prokuratury Rejonowej w Olecku Lucyna Jolanta Buczek Borowska wyznaczyła mi na pełnomocnika radcę prawnego Iwo Michała Ciuka, który do dnia dzisiejszego czyli do 6 kwietnia 2021 roku nie zapoznał się nawet z aktami sprawy, w której mnie reprezentował.

Pan ten również nie sporządził zażalenia na postanowienie prokuratorki o odmowie ścigania urzędników nadużywajacych swoich uprawnień, ani nie udzielił mi żadnych porad prawnych, a nawet nie próbował się ze mną skontaktować w niniejszej sprawie ani telefonicznie, ani e-mailowo.

W związku z powyższym wnoszę o niewypłacanie pełnomocnikowi Ciukowi wynagrodzenia za reprezentowanie mnie w tej sprawie oraz przywrócenie dla mnie terminu na złożenie zażalenia w tej sprawie, a także wyznaczenie innego adwokata z urzędu bądź zdyscyplinowanie pana Iwo Ciuka aby się zabrał do roboty.

Ponieważ to jest mój pierwszy kontakt z radcą prawnym Iwo Ciukiem, chciałabym dać mu drugą szansę żeby spróbował się wykazać.

Ja nie jestem prawnikiem, ale jestem na tyle inteligentna, że potrafię odróżnić wykonywanie pracy w ramach przysługujących uprawnień od nadużywania tych uprawnień, a z całą pewnością mataczenie, krętactwo i składanie fałszywych zeznań jest to postępowanie niezgodne z profesją wykonywaną przez urzędników, którzy zadziałali na moją szkodę w moich sprawach.

Sprawa wymaga wnikliwego przeanalizowania dostępnego materiału dowodowego oraz zapoznania się z nowymi dowodami. Pan Ciuk nie zapoznał się z niczym.

Do wiadomości:

Kancelaria Radcy Prawnego
Iwo Michał Ciuk
ul. Zielona 11
19-400 Olecko 
tel.  605 600 484
iwo.ciuk@gmail.com
--
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48798383388
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

7 komentarzy:

  1. "Prokuratorka Prokuratury Rejonowej w Olecku Lucyna Jolanta Buczek Borowska wyznaczyła mi na pełnomocnika"- a kiedy ona go wyznaczyła?Od kiedy on cie reprezentuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz jakie nieroby są w tej prokuraturze . Ty za nich byś odwaliła całą robotę kto by pomyślał .

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza chcesz pomocy, mogę Ci wyjaśnić zakres pracy obrońcy z urzędu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pytam o konkretną datę, ale to trwa dwa dni, tydzień, miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego radcę, a nie adwokata ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego radcę, a nie adwokata ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!