poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Pora na huraganowe siewy!!


Jest późno na część siewów, więc przyspieszam gwałtownie. 
Dziś co prawda nie siałam, bo pojechałam po paszę dla zwierząt, ale jutro będą huraganowe siewy. 

Wczoraj ustawiłam sobie wielki stół roboczy do siania moich warzyw w doniczkach i w paletach, na dworzu, na podwórku. 

Warsztat pracy urządzony, jutro przystąpię do huraganowych siewów. Postaram się posiać wszystkie możliwe warzywa, które powinny być wysiane w kwietniu. Jak znam siebie - to gdy wpadnę w trans siewczy rano, to skończę dopiero jak będzie już ciemno.

Będę siać w towarzystwie moich kotów i psów, które mnie obserwują co ja ciekawego robię i wylegują się w pobliżu wokół mego roboczego stołu i na nim 😁

Izabella INDIANKA Redlarska


Co siać w kwietniu? 

5 komentarzy:

  1. Zakryj to co posiejesz bo koty rozdrapią pazurami nasiona . Masz jakieś osłony na tę warzywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kilometrów musiałaś nieść tę passę? Czy pojechałaś do miasta pojazdem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowerem i wózkiem specjalnym podłączonym do rowera przywiozłam paszę

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!