środa, 7 kwietnia 2021

Zawiadomienie o przestępstwach Elżbiety Kozlowskiej

Prokurator Rejonowy – Andrzej Tylenda
tel. 87 6217922 (bezpośredni)
tel.kom. 600090970
p.o. Zastępca Prokuratora Rejonowego – Lucyna Jolanta Buczek-Borowska
tel. 87 6217923 (bezpośredni)

Prokuratura Rejonowa w Olecku
ul. Sembrzyckiego 18, 19-400 Olecko
tel. (87) 621-79-20 (centrala)
fax (87) 621-79-21
 pr.olecko@suwalki.po.gov.pl


Zawiadomienie o przestępstwach Elżbiety Kozłowskiej

Niniejszym zawiadamiam o przestępstwach Elżbiety Kozłowskiej na moją szkodę i domagam się jej ścigania i ukarania. Kobieta ta popełniła szereg przestępstw na moją szkodę:

Napad rabunkowy na moje gospodarstwo w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Zakłócanie miru gospodarstwa i domu w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Kradzież moich koni i psa oraz kóz i owiec w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Włamanie do mojego domu w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Kradzież psa i dokumentów oraz pieniędzy.

Wypłoszenie z gospodarstwa i porzucenie pod lasem dwóch kóz.

Znęcanie się nad moimi końmi.

Drażnienie i znęcanie się psychiczne nad moim psem.

Składanie fałszywych zeznań na moją szkodę.

Mataczenie i krętactwa w sprawach moich zwierząt.

Manipulowanie zdrowiem i kondycją moich koni.

Stwarzanie zagrożenia zdrowia i życia dla moich koni.

Fałszowanie dokumentacji weterynaryjnej.

Nakłanianie do fałszowania dokumentacji weterynaryjnej.

Zniesławienie mnie na masową skalę.

Uporczywe nękanie mnie poprzez internet.

Uporczywe szkalowanie mnie poprzez internet.

Podburzanie mieszkańców okolicznych wiosek przeciwko mnie.

Domagam się surowego ukarania tej kobiety i wydania jej zakazu prowadzenia fundacji prozwierzęcych dożywotnio.

Będę występować w niniejszej sprawie jako oskarżyciel posiłkowy.

Wnoszę o przyznanie adwokata z urzędu do niniejszej sprawy.

Wnoszę o przesłuchanie mnie na mojej farmie z uwagi na brak dojazdu do Olecka.

7 komentarzy:

  1. To ta stara prostytutka z Warszawy co pisałaś czy ktoś inny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkoda ci życia? Piszesz i piszesz te głupoty, a czasu ubywa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no. Al Kozłowska nie gada o Tobie przecież na fejsbuku. Kiedyś pisała nawet lubiłem poczytać te prymitywne teksty ale teraz to już od miesięcy się nie odzywa. Wiec nie rozumiem czemu piszesz że Cię dręczy i nęka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Indi, ale tak nie przyjmą, musisz opisać dokładnie w tych punktach w jaki sposób popełniła te przestępstwa. Czyli np podburzanie sąsiadów poprzez jeżdżenie do nich i opowiadanie nieprawidzieych informacji. W ten sposób nie rusza tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką karę na miejscu sądu byś wymierzyła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie została ukarana po tylu
    Twoich pismach i skargach ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!