poniedzia艂ek, 22 maja 2017

Jestem ofiar膮 homoseksualistek 馃槦

Przez 5 jebanych lat jestem dzie艅 w dzie艅 opluwana, szykanowana i prze艣ladowana przez dwie krakowskie kurwy, dwa homoseksualne zwyrole 馃槵

Urz膮dzi艂y nienawistn膮 nagonk臋 na mnie w internecie i powiecie. S膮 bezkarne przy lewackich organach 艣cigania, kt贸re sprawiaj膮 wra偶enie, sprzyjania im w ich nielegalnym procederze, kt贸re wsp贸艂uczestnicz膮 w nagonce.
Olecka policja, prokuratura i s膮d maj膮 w dupie, 偶e dzieje mi si臋 krzywda 馃槦 Pozwalaj膮 na to, akceptuj膮 sta艂y stalking i 艂amanie wszystkich moich praw.
Bior膮 艂atwe pensje po kilka tysi臋cy miesi臋cznie. Nie robi膮 nic, by przerwa膰 ci膮g wieloletnich przest臋pstw i mnie uwolni膰 od stalker贸w.
Lewackie nasienie bez sumienia i honoru 馃槦馃槦馃槦
Ja nie chc臋, by policja, prokuratura i s膮d w Polsce by艂y w lewackich r臋kach!
馃槵
Lewacki wymiar "sprawiedliwo艣ci" jest niesprawiedliwy, robaczywy, niewiarygodny, podwa偶a sens istnienia policji, prokuratury i s膮du.
Policja nie broni, prokuratura nie docieka, s膮d nie skazuje zgodnie z ujawnionymi dowodami. Oni s膮 bezu偶yteczni. Niepotrzebni. Nie spe艂niaj膮 swoich ustawowych zada艅, do kt贸rych zostali powo艂ani. Powinni zosta膰 odwo艂ani! 

Chc臋 by Rz膮d wywali艂 ich wszystkich z posad, a na ich miejsce da艂 ludzi prawicy, uczciwych i wiarygodnych, dbaj膮cych o dobro os贸b poszkodowanych, ludzi o chrze艣cija艅skiej etyce i morale, przyjaznych zwyk艂ym, prostym ludziom takim jak ja!

- 艁askawie wam bloguj膮ca, zawsze prawd臋 m贸wi膮ca,
   艢wi臋ta Lady Isabelle vel Indianka vel Lechitka 馃槆馃槆馃槆
                    PiS & Love
           Ku chwale Rancho! 馃檵
Polska Prawych i Sprawiedliwych
- Kraj Kwitn膮cej Demokracji 馃尫馃尫馃尫

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!