poniedziałek, 1 czerwca 2009

Dzień Dziecka

To mój dzień :) Bliźnięta, to wieczne dzieci - czyste, szlachetne, wraźliwe dusze, nieskażone wyrachowaną dorosłością.
Archetypem Bliźniąt jest Piotruś Pan - wiecznie młody chłopiec. Bystry, wesoły, psotny i o dobrym sercu. Latający wysoko, jak na tak górnolotną istotę przystało. Bliźnięta, to znak trygonu powietrznego. Są szybkie i zmienne jak wiatr. Ruch to ich żywioł. A ja siedzę w jednym miejscu już 6 lat - to wymagało ode mnie ogromnego hartu ducha i samozaparcia :))) 
 
Za to po internecie śmigam sobie bez ograniczeń :) (no, z wyjątkiem tych ograniczeń wynikających z przestarzałej infrastruktury teleinformatycznej w mojej gminie skutkujących w ślimaczym transferze danych).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!