wtorek, 9 czerwca 2009

Ałycze i pigwowce

Posadziłam dziś w strugach deszczu 30 ałyczy na żywopłot. Gdy zaczynałam sadzić, jeszcze nie padało, a gdy zaczęło, nie chciało mi się przerywać, więc przemokłam do ostatniej suchej nitki, ale podobało mi się.
Było ciepło, deszcz mi nie przeszkadzał. Lało się na mnie i ze mnie mnóstwo wody, ale to nic. I tak sadziłam.
Wyglądało to tak, jakby cała woda z nieba lała się dokładnie na tę bruzdę w której sadziłam ałycze.
Bruzda szybko zamieniła się w błotnisty kanał. ślizgałam się w błocie, ale nie dałam się deszczowi wypędzić z pola. Potem przestało, pojawiło się słońce, pojawiła się tęcza. Było tak ładnie. Piękne widoki wokół. Aż serce rosło. Drzewka się przyjęły. Puszczają zielone pąki. Jest okay. Gdy zakwitną pigwowce, które dzisiaj też posadziłam, będzie jeszcze piękniej. Posadziłam też dziś jedną morwę, by odciągała uwagę szpaków od wiśni.
 
Krowy trzymam na podwórku z uwagi na ruję Bernadetty. Przycięły ładnie trawkę na podwórku. Jeszcze je tu potrzymam z dzień lub dwa - niech wyrównają trawę na całej powierzchni podwórka.
 
Kozy w większości uwiązane. Te co chodzą luzem - powoli oswajami i przymierzam się do ich chycenia. Niech tylko linki dla nich znajdę, to je połapię. Najtrudniej będzie z kozłem Aramisem. Jest duży i silny. Będzie się żywiolowo wyrywał i go nie utrzymam. Muszę go chytrze podejść aby nie miał okazji się wyrwać, gdy mu będę zakładała linkę.
 
Wóz biesiadny odgrodziłam od koni, bo mi go obżerały. Teraz tylko wystawić ławkę, ustawić pawilonik nad wozem i można posiłki spożywać przy wozie biesiadnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!