poniedziałek, 8 czerwca 2009

Wczesny poniedziałek

4.30 – Naród śpi :)
Wczorajsza niedziela szybko zleciała. Dosadziłam wreszcie resztę ziemniaków – w sumie mam trzy rzędy posadzone. Dzień mokry był – dobrze, że mokry. Posiałam groszek pachnący. Też trochę późnawo, ale jest mokro i zimnawo, powinien urosnąć ładnie. Papierów nie tknęłam, ale za to zrobiłam pranie, sprzątanie, upiekłam chleb, zrobiłam ser, nakarmiłam psy, spacyfikowałam kozy i krowy.
 
Kozioł wyrwał kołek z ziemi i znowu polazł do sadu prowadząc ze sobą te nieuwiązane kozy. Co za wrrredny kozioł. Tyle trawy wokół, a on prowadzi kozy prosto do mojego młodego sadu. Znowu poniszczyły sadzonki.
Muszę wszystkie kozy wyłapać i uwiązać na łące.
 
Krowa Hiacynta też dostała się do sadu jakoś. Muszę sprawdzić ogrodzenie rzeczne po tych ulewach i potoczystym przelewaniu się wody. Bernadetta bydłuje, więc trzymam ją na podwórku. Tam ma co jeść. Podwórko mocno porośnięte trawą i ziołami. Łańcuchy porwane. Nie ma na czym uwiązać krowy na łące. Hiacynta wyszła z pastwiska idąc za Berną. Teraz są razem na podwórku, więc spokój.
 
Poprawiłam zachodnie ogrodzenie koni – zwalone było. Poprawiłam też ogrodzenie między krowami a końmi.
 
Plan na dzisiaj: sprzątanie, pranie, papiery, posadzenie ałyczy i pigwowców.
Okno w pokoiku jeździeckim wreszcie umyć. Spakować reklamowane kubki do zwrotu. Zmiana pościeli, gorąca kąpiel w wannie. Przydałoby się też posiać warzywa, ale nie wiem czy zdążę ze wszystkim. Pewnie nie. Rzodkiewki wreszcie mi urosły. Ale mam mało warzyw posiane i chcę więcej dosiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!