piątek, 14 października 2022

Szykany na Uczelni

7 października 2022 grupka hejterów opublikowała na stronie Instytutu Historii fałszywe i obelżywe treści na mój temat.

Uczelnia zareagowała szykanami. Usunięto moje zdjęcie z inauguracji roku akademickiego na Wydziale Humanistycznym. Pozostawiono obrzydliwy hejt - prawie 50 obraźliwych wpisów. Te wpisy wisiały na tej stronie cały tydzień i mimo moich próśb nie były usunięte na bieżąco.

Byłam zmuszona napisać kilka pism i osobiście udać się do dziekanatów i sekretariatu Instytutu Historii prosząc o usunięcie tego obelżywego hejtu.

Tego samego dnia, w którym prześladowcy po raz pierwszy zaatakowali mnie na Uczelni za pośrednictwem Facebooka, czyli 7 października, przewodnicząca Samorządu, Margerita, wyciągnęła mnie z lekcji łaciny prawniczej i w sposób bezwzględny kazała mi zrezygnować z funkcji starosty grupy prawniczej nr 7 (G). Groziła mi, że jeśli sama nie zrezygnuję, to ona i tak spowoduje usunięcie mnie z funkcji. Wymusiła na mnie rezygnację z funkcji starosty grupy. Była bardzo nieprzyjemna. Od 7 października nie jestem starostą grupy prawniczej nr 7. To skutek działania hejtu na stronie Instytutu Historii i szykan Uczelni.

Ponadto na korytarzu, gdzie mnie wyciągnęła z lekcji czepiała się do moich butów. Miała wyjaśnione, że jestem chora i potwornie spuchły mi nogi w związku z czym nie wchodzą mi w półbuty i tylko w klapki mogę nogi wcisnąć. Pokazałam jej spuchnięte stopy.

Kazała mi zakryć stopy co jest zbyt daleko idącą ingerencją w moją prywatność i zdrowie. Ja bose stopy ledwo wciskam w klapki, a ona wymusza na mnie skarpety.
To wszystko było takie wrogie i przykre.

Warto dodać, że po korytarzach Uczelni chodzą osoby w poszarpanych, podartych spodniach, gdzie widać gołe uda i Samorządowi to nie przeszkadza.

Tego samego dnia było szkolenie z praw i obowiązków na auli konferencyjnej. Podczas tego szkolenia Margerita też się do mnie czepiała.
Przybiegła za mną, gdy wychodziłam z sali i groziła mi.

Spodziewam się kolejnych szykan. W zasadzie już były ze strony nastawionej przeciwko mnie przez hejterów grupy nr 7. Otóż po jednej z lekcji jedna dziewczyna z grupy miała mi za złe, że byłam aktywna na lekcji i dostałam plusa za aktywność. Zebrała wokół siebie grupkę studentek i zabroniła mi się odzywać podczas zajęć. To jest pokłosie tego hejtu na stronie Instytutu Historii. To się wszystko odbija na mnie. 😢

Relacje z moją grupą zostały zaburzone i zepsute trwale. Jestem wyszydzana z powodu spuchniętych stóp. Wymusza się na mnie nie odzywanie się podczas zajęć. Osoby, które wcisnęły się na moje miejsce starosty (w sumie dwie dziewczyny) odnoszą się do mnie w sposób niesympatyczny i traktują mnie z góry, bez szacunku, z lekceważeniem.

Jest to wszystko bardzo nieprzyjemne, a zostało zapoczątkowane obelżywym hejtem na Facebooku w wykonaniu złodziejów moich zwierząt oraz ich jadowitych, manipulanckich klakierek.

Hejt ze strony IH dopiero po tygodniu został usunięty, a jego szkody społeczne są trwałe.
Sądzę, że będę miała na tej Uczelni pod górkę już tak cały czas. Możliwe, że kolejnymi szykanami i celowymi utrudnieniami i zatruwaniem życia doprowadzą do mojej rezygnacji ze studiów.

7 komentarzy:

  1. A skąd wiesz ze reakcja Margherity jest przez Facebook? Jak ci groziła? Może trzeba napisać pismo do urzędu że ci grożą, to nie są żarty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była nadmiernie pobudzona, gdy przygalopowała po mnie. Wspominała o komentarzach na Facebooku.

      Usuń
  2. Ona przekroczyła swoje uprawnienia. Tak, już to zgłosiłam. Jak widać nadal jest przewodniczącą Samorządu, co świadczy o tym, że Uczelnia popiera takie postawy jakie ona reprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest też możliwość, że to władze Uczelni ją wysłały do mnie aby mi odebrać funkcję starosty. Tego nie można wykluczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się spodobałaś dla Margerity?Nie bierzesz tego pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w ostatnim czasie coś ciężkiego spadło ci na głowę? Np. doniczka?

      Usuń
  5. Nie wiedziałam że dają plusy za aktywność na studiach! A o czym mówiłaś? Pewnie ciekawa dyskusja była to co tej babie to przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!