środa, 19 października 2022

Jeszcze raz

Potrafisz myśleć?

18 komentarzy:

  1. Dlaczego Bebło z Polsatu jest wg ciebie idiotą? A Fizyk ( J. B) już nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Bebło dał się podpuścić Kozłowskiej i wkręcić w nagonkę przeciwko mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziennikarz jednej z głównych stacji telewizyjnych dałby się wrobić?

      Usuń
    2. No przecież nie sprawdził faktów tylko w ślepo atakował niewinną rolniczkę. To albo naiwny, albo taka jego rola by atakować rolników.

      Usuń
    3. Super Express był u mnie dwa razy - raz paparazzi zrobił mi zdjęcia zza krzaków a drugim razem przyjechali reporterzy zrobić ze mną wywiad i ja im wywiadu udzieliłam, ale powiedziałam prawdę o tym przekręcie ze zwierzętami, która nie pasowała stacji więc to nie poszło na antenę.

      Usuń
    4. Chodzi o to, że w Polsce jest bardzo silne lobby pro zwierzęce, gdyż te organizacje prowadzą w większości ludzie lewicy, którzy w ten sposób sobie znaleźli sposób na łatwe życie i na zarabianie dużych pieniędzy bez wysiłku i oni są chronieni przez lewicowe media. Media ich lansują, media ich popierają, a robią nagonkę na rolników i innych właścicieli zwierząt. To brudna polityka. Robią naciski na Sejm i Senat aby uchwalały ustawy antyrolnicze korzystne dla organizacji pro zwierzęcych.

      Usuń
  3. Fizyk jest inteligentny bo zauważył, że są atakowane i wywłaszczane ze zwierząt i majątków osoby samotne, starsze, schorowane. U niego w rodzinie była podobna sytuacja z GOPSem. Próbowano jego matkę zamknąć w psychiatryku, a była normalną osobą tylko w trudnych warunkach mieszkalnych. Tutaj na Mazurach socjalne to osoby uwikłane w patologiczne układy nastawione na przejmowanie cudzych nieruchomości. Zwyrodniała postkomuna zaaklimatyzowana w niby demokracji i niby państwie opiekuńczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślisz że jesteś samotna, starsza, schorowana osoba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka inteligencja? On jest zszokowany ze policjanci noszą broń.. A z czym mają ganiać przestępców - z pistoletami na wodę? Jakieś kłótnie z rodziną po za tym. To dobrze ze już nie uczy w szkole bo nawet na 1 lekcji nie chciało by mi się być u tego człowieka. Ty też jesteś za tym by każdy miał dostęp do broni a swiat wg. J.B by policjanci nie nosili broni. To nawet jest poniżej poziomu Bebło z Polsatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciężko harujący rolnicy nawet bez dnia wolnego to są według ciebie przestępcy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za tym by każdy Polak miał broń i mógł się nią bronić przed bandytami w tym także przed przestępczymi policjantami w mundurach którzy łamią prawo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ja jestem dzieckiem kuny i dzika 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. A to może sam pracujesz w policji lub się wybierasz? Jakąś dziwną miętę czujesz do mundurowych 👮👮👮😏

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to mówią za mundurem panny sznurem lepiej niż za fizykiem 🤣😉

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!