sobota, 29 października 2022

Jak ten czas szybko leci!

Ten dzień tak szybko przeleciał, że muszę się zastanowić, co ja dzisiaj właściwie robiłam.

Ustalmy fakty:
Byłam cały dzień w domu.
Zjadłam śniadanie.
Wzięłam gorący prysznic.
Umyłam włosy.
Zrobiłam pranie.
Przymierzyłam ubrania, które mam zamiar założyć w przyszłym tygodniu.
Uruchomiłam TEAMSa.
Próbowałam wejść na emaila klasowego na kierunku HISTORIA. Nie dało się, bo ktoś zmienił hasło.
Przejrzałam moje notatki z lekcji.
Napisałam kilka emaili.
Posłuchałam parę historycznych podkastów.
Uruchomiłam moje stare emaile z materiałami do nauki.
Spryskałam środkiem grzybobójczym kabinę prysznicową.
Rozczesałam moje długie włosy.
Zajrzałam na USOS. Nic ciekawego.
Zajrzałam na Outlook. Jeden profesor przesłał materiały do nauki.
Zrobiłam obiad - pieczone frytki z rzodkiewką.
Przejrzałam zeszyty.


Reasumując, same przymiarki, a mało konkretów. Jutro trzeba się wziąść do konkretnej roboty. Od samego rana!

11 komentarzy:

  1. Jakim środkiem spryskiwałaś kabinę prysznicową? Wolisz prysznic czy wannę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dedykowanym do odkażania. Trzeba było kabinę odkazić po Żyrafie i jego panienkach.;)
    Wolę wannę, ale tutaj nie ma wanny niestety. Za to mam wannę na Rancho i z niej korzystałam przez całe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu sprowadza panienki? Jak ty możesz żyć w takich warunkach - ty chodzisz do kościoła a oni sodoma i gomora. Z drugiej strony co by było jakby Żyrafa sprowadzał by chłopaków. Wytrzymałabyś to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaków też sprowadza. Dzisiaj było czterech i jedna dziewczyna. Nie wiem co oni tam robią w tym jego pokoiku. Dziwne są te całonocne zgromadzenia. Może ćpają? Na pewno piją alkohol, bo widziałam mnóstwo wypitych butelek wynoszonych z tego pokoju.

      Usuń
    2. Może seksualne orgie urządzają? Nie możesz zwrócić im po prostu uwagi.

      Usuń
    3. Może. Nie wnikam. Ale przeszkadza mi to, że tłuką się po mieszkaniu w środku nocy i kąpią się w naszej łazience, nie mówiąc o tym, że barabanią całą noc głośną muzyką i nie idzie się wyspać.

      Usuń
  4. Piszesz dalej pisma procesowe czy też z powodu braku czasu zaprzestałaś tego robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwałam pisanie pism, bo nie miałam na to czasu, ale teraz wznowię.

      Usuń
  5. To raczej baba się podszywa pod lisa polarnego :) Wcześniej toto też się produkowało na tym profilu na mój temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się tutaj lepiej zorganizować aby sprostać wszystkim wyzwaniom.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!