poniedziałek, 31 października 2022

Udało się zlikwidować dwie kolizje w pierwszym planie nieparzystym

Udało mi się zlikwidować dwie kolizje w planach zajęć tygodnia nieparzystego. Została tylko jedna kolizja, której nie da się zastąpić, ale to jest wykład. Może da się na konsultacjach odpracować albo co drugi tydzień będę chodzić na te zajęcia lub wtedy, gdy łacina mi wypadnie z planu, bo właśnie koliduje mi logika prawnicza z łaciną klasyczną, która jest dosyć trudna. Miejsce na ćwiczenia z logiki udało się znaleźć na szczęście. To tyle, jeżeli chodzi o pierwszy tydzień. Ciekawe, jak wypadnie mi w drugim tygodniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!