piątek, 14 października 2022

Południe - pora na pracę papierkową

Rano zjadłam śniadanie i sprzątnęłam wspólną kuchnię, wyniosłam śmieci, pozmywałam naczynia, umyłam stół. Zabrałam się też za mój pokój, bo lubię mieć ład i porządek wokół siebie gdy zabieram się za papiery. Niestety dwunasta w południe to intelektualny niż człowieka. O tej godzinie intelekt jest przyćmiony. O tej godzinie powinno się robić przerwę, a nie zabierać za papiery, ale mam ich taki stos, że nie mogę już dłużej zwlekać. Tak czy inaczej, muszę zrobić chociaż krótką przerwę, bo już jestem znużona. Może wezmę prysznic, albo się przejdę do sklepu po mięso i chleb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!