środa, 18 sierpnia 2021

Uderzenie pioruna zabiło ponad 500 owiec w Gruzji!

W górach Gruzji uderzenie pioruna zabiło naraz 530 owiec pasących się na pastwisku. Pasterz przeżył, ale stracił przytomność. Straty, jakie poniósł, są gigantyczne!

Uderzenie pioruna zabija ponad 500 owiec

Według mężczyzny uderzenie pioruna nastąpiło na górze Didi Abuli. Kiedy się ocknął, znalazł wokół setki ciał zwierząt. Skutki uderzenia pioruna sfilmowali okoliczni mieszkańcy.

Rolnicy nie byli w stanie opuścić ciał wszystkich zwierząt, dlatego postanowiono je spalić bezpośrednio na górze.

Należy pamiętać, że cena jednej owcy w Gruzji wynosi około 110-115 dolarów. Miejscowy mieszkaniec stracił co najmniej 58,3 tysięcy dolarów (ponad 226 tysięcy rubli).

Gürcistan'ın Didi-Abuli Dağı'na yıldırım düşmesi sonucu 530 koyun telef oldu... pic.twitter.com/q99nmGZiLS

— Taha (@Taha_Sivas_5858) August 13, 2021

https://swiatrolnika.info/uderzenie-pioruna-zabilo-ponad-500-owiec-w-gruzji?fbclid=IwAR2S_PZih6yA8lWDQx-4ulCfaYCMQU1hK299KD3gmu8E0akTZb1WfmjK9zo

Nie wierzę, że to był zwykły piorun. Ktoś się bawi bronią najnowszej generacji. Niedawno temu była podobna sytuacja bodajże ze słoniami.
Nie wierzę w takie przypadki. Po prostu nie.

Taką moc rażenia może mieć broń najnowszej generacji, z tym, że nie wiem czy ludzie posiadają i testują taką broń, czy tego typu bronią dysponuje inny gatunek myślący, tzw. kosmici.

Wydaje mi się, że to wojsko może stosować taką broń - tak zwany Deep State. Technologia może pochodzić od kosmitów, wszak oficjele i służby USA zgodziły się na porwania ludzi przez kosmitów w zamian za technologię. To stary układ.

Z drugiej strony jeśli owce zostały zabite piorunem czy czymś podobnym, to przecież hodowca może wykorzystać to mięso.

Na wszelki wypadek bym sprawdziła czy to mięso nie promieniuje. Warto zrobić sekcję zwłok i pobrać próbki mięsa do badań.

Izabella INDIANKA Redlarska

6 komentarzy:

  1. Sroka w Australii owieczka z Gruzji - nie masz ciekawszych tematów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog roi się od mnóstwa ciekawych tematów - wystarczy skrolować.

      Usuń
    2. Po prostu jestem profesjonalnym hodowcą i wieloletnim miłośnikiem zwierząt, więc w związku z tym jestem wysoce wyczulona na wszelkie anomalie występujące w świecie w naturze, wśród zwierząt.

      Lata obcowania z dziesiątkami zwierząt nauczyły mnie tego, co jest ich naturalnym zachowaniem a co odbiega od normy.

      To intuicja. Tak się składa, że moja intuicja nigdy mnie nie zawodzi.

      Usuń
  2. Pewnie masz też teorię na temat wyginięcia dinozaurów, czyżby kosmici i ich zabójcza broń?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, nie badałam wątku dinozaurów.
    Tak bez większych studiów tematu na siłę to mogę zgadywać, że był ogromny kataklizm. Na pewno wyginęły w wyniku ogromnego kataklizmu, a czy ten kataklizm był naturalny czy wywołany sztucznie to już inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy naukowiec czy człowiek o umyśle naukowym zanim wyda jakąś opinię analizuje wszystkie fakty, wszystkie dowody, nie stroni od niekonwencjonalnych interpretacji, bo liczy się prawda, a nie poprawność polityczna. Ja jestem osobą niepoprawną politycznie jakby to określono mnie współczesną nowomową. Nikt nie jest w stanie mnie zbić z pantałyku zarzucając mi wiarę w teorie spiskowe. Ja zanim w cokolwiek uwierzę najpierw sprawdzam fakty.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!