Samorząd województwa warmińsko-mazurskiego z programu Kolej+ chce zmodernizować i reaktywować linię kolejową nr 223 od Czerwonki przez Biskupiec, Mrągowo i Mikołajki do Orzysza. Marszałek Gustaw Marek Brzezin podpisał w środę (11 sierpnia) umowę ws. opracowania jej dokumentacji.
Dokumentacja modernizacji linii kolejowej nr 223 Czerwonka - Biskupiec - Mrągowo - Mikołajki - Orzysz będzie kosztować 860 tys. zł. Dokument ma być gotowy do października.
Jak podało biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego w Olszynie, wykonanie tej dokumentacji "jest wstępem do realizacji projektu zakwalifikowanego do Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej+ do 2028 roku. Jego wartość wynosi 535 mln zł".
W ocenie Brzezina aby zrealizować tę inwestycję, potrzeba zaangażowania finansowego samorządów, przez teren których przebiega linia kolejowa.
Linia 223 jest zamknięta dla ruchu pasażerskiego od 2010 roku.
Nie sądziłam, że tory są aż takie drogie 😵
Chyba ze złota będą je wyrabiać.
Dokumentacja jak kłaść tory to koszt prawie miliona złotych?? 😵
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊
Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!
🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎
Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈
Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.
Please no spam! I will not publish your spam!